در دیدار با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان عنوان شد؛

ایجاد یک کارگروه مشترک به منظور مقابله علمی با آسیب های اجتماعی

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با ریاست دانشگاه آزاد واحد سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۶۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، در این دیدار که به میزبانی دانشگاه آزاد سمنان انجام شد ، مرتضی دهرویه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به طرح موضوعاتی از قبیل اردوهای جهادی ، طرح ولایت استانی ، مشکلات و معضلات جامعه دانشجویی پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان اردوهای جهادی را فرصتی طلایی به منظور خدمت رسانی ، آبادانی ، خودشناسی و تذهیب نفس عنوان کردند وهمچنین این مقوله ارزشمند را به علت در استانه بودن آن بسیار مهم ارزیابی نموده و از اقای دکتر خالصی دوست خواستار همکاری های لازمه در این رابطه شدند.
ایشان همچنین خاطر نشان کردند که طرح ولایت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به صورت استانی در  طول ماه جاری برگزارخواهد شد و همکاری های دانشگاه آزاد واحد سمنان می تواند در برگزاری این طرح ، بسیار ارزنده و قابل توجه باشد.

وی در ادامه این دیدار با اشاره به معضلات و مشکلات اجتماعی دانشجویان ، مقابله با آسیب های اجتماعی به صورت علمی و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری را بسیار مهم و ضروری عنوان نموده و خواستار ایجاد یک کارگروه مشترک پیرامون این مقوله مهم ، میان ناحیه بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد واحد سمنان شدند.

 خالصی دوست ریاست دانشگاه آزاد واحد سمنان ضمن اعلام حمایت کامل از طرح اردوهای جهادی و طرح ولایت استانی ، خواستار تشکیل جلسات بیشتر پیرامون بررسی آسیب های اجتماعی گریبانگیر جامعه دانشجویی شدند و ابراز امیدواری کردند با همکاری هرچه بیشتر با بسیج دانشجویی میتوان بسیاری ازین مشکلات و معضلات را مرتفع نمود.
وی همچنین با اشاره به حضور بسیج دانشجویی در شورای فرهنگی ، خوستار تقویت و تحکیم حضور هرچه بیشتر بسیج دانشجویی در این شورا شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار