نائب رئیس اتاق ایران گفت: برخی از واحدهای اقتصادی استان در مرگ کامل به سرمی‎برند و به نظر راهکاری برای حیات دوباره آن‌ها وجود ندارد و بنابراین صرف هرگونه وقت و منابع مالی، اتلاف تلقی می‎شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۱۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین سلاحورزی  امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد که ناشی از فشارهای بین‎المللی و محدودیت‎های به‌وجود آمده، همگرایی، همدلی و انسجام از ضرورت‎های انکارناپذیر است، اظهار داشت: در این شرایط ترویج ناامیدی و یأس هیچ دستاوردی به همراه ندارد بلکه با درک صحیح و درست از شرایط موجود امکان عبور از مشکلات فراهم می‌شود.

وی افزود: باید تولیدکنندگان و بخش خصوصی با عرق ملی و درک شرایط و منافع ملی، به همراه دولت و در جهت تقویت نیازها مردم عمل کنند.

نائب رئیس اتاق ایران با اشاره به اینکه باید دستگاه‎های اجرایی ازجمله دستگاه‎های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز و تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و سیستم بانکی متقابلاً درک درستی از شرایط اقتصادی داشته باشند عنوان کرد: این دستگاه‌ها در کنار بخش خصوصی و در راستای تقویت توان تولید و حفظ اشتغال عمل کنند.

وی بابیان اینکه پرداخت، رسیدگی و رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی استان بسیار ضروری است تصریح کرد: این واقعیت را نباید ازنظر دور داشت که برخورد سطحی با مشکلات و تجویز راه‎حل و پیچیدن نسخه واحد و یکسان برای همه بنگاه‎های اقتصادی استان نتیجه‌‎ای به دنبال نخواهد داشت.

سلاحورزی خاطرنشان کرد: حفظ توان تولیدی، ادامه فعالیت تولید و تداوم اشتغال در شرایط فعلی بنگاه‎های در اولویت نخست است همچنین شناسایی و رفع مشکلات بنگاه‎هایی که با کمک، مساعدت و تقویت امکان بازگشت به تولید را دارند، توصیه می‎شود.

وی گفت: برخی از واحدهای اقتصادی استان در مرگ کامل به سرمی‎برند و به نظر راهکاری برای حیات دوباره آن‌ها وجود ندارد و بنابراین صرف هرگونه وقت و منابع مالی، اتلاف تلقی می‎شود.

نائب رئیس اتاق ایران اظهار داشت: در اتاق بازرگانی لرستان با همکاری تشکل‎های اقتصادی استان و تقسیم واحدهای موجود به دو بخش واحدهای فعال و غیرفعال، مسائل و مشکلات آن‌ها در حوزه‎های بانکی، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی دسته‎بندی و کارشناسی صورت خواهد گرفت و سپس با حضور مسئولان استان موضوعات طرح، پیگیری و تصمیم‎گیری خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات