تیم پزشکی طرح شهید رهنمون به مناطق محروم بزنوید الیگودرز اعزام شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی شهرستان لرستان گفت: تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه محروم و عشایری "بزنوید" ازتوابع شهرستان الیگودرز اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۱۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

عبدالوحید ملک آرا، در گفت و گو با خبر نگار بسیج  از لرستان اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و گسترش روحیه خدمت به مردم علی الخصوص در اقشار محروم به همت کانون بسیج جامعه پزشکی وبا همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان الیگودرز تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه محروم و صعب العبور روستای پرچل و منطقه عشایری چالشیر از توابع بزنوید شهرستان الیگودرز اعزام شدند.

وی افزود: تیم پزشکی شامل: پزشک،ماما،پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و مبارزه ، دارویار این تیم را همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو ، معاینه ، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

 

ملک آرا بیان کرد: اکیپ بهداشتی درمانی 12نفره جامعه پزشکی در این برنامه تعداد بیش120نفراز مردم منطقه مذکور از ویزیت و داروی رایگان بهره مند شدند وهمچنین در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت نمود.

وی افزود: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن توسط کار‌شناسان مریوطه همراه با توزیع پمفلت های بهداشتی انجام شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی  لرستان درپایان لازم به ذکراست کلیه خدمات ارائه شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی طرح شهید رهنمون شهرستان الیگودرز به منطقه بزنوید بصورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات