مدیر مجتمع فرهنگی و دیجیتالی شهید باکری آذربایجان غربی خبر داد
مدیر مجتمع فرهنگی و دیجیتالی شهید باکری آذربایجان غربی از برگزاری دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۳۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

حسین قدیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده 12 تا 14 آبان ماه سال 1397 در ارومیه برگزار می شود.

وی آخرین مهلت برای ارسال آثار اعم از چکیده مقالات و گزارش‌ها را 31 تیر ماه سال 97 و مهلت برای ارسال متن مقالات و گزارش ها را 31 مرداد ماه امسال عنوان کرد و گفت: این همایش در دو بخش ترویجی و کاربردی «گزارش ایده‌ها و دستاوردها و تجارب» و بخش علمی و پژوهشی «ارائه نتایج مطالعات، تحقیقات و بررسی‌ها» برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری همایش فوق با موضوع سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با محورهای  خانواده و توانمندسازی، سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، خانواده و سبک زندگی، خانواده و آموزش، خانواده و دین و اخلاق برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی و دیجیتالی شهید باکری آذربایجان غربی به برگزاری این همایش با همت شبکه دو جمهوری اسلامی ایران و مرکز فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال اشاره کرد و گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند مقالات و گزارش‌های خود را از طریق پورتال همایش به نشانی «MLITERACY.SARAMAD.IR» بارگزاری کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال مذکور مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پل ارتباطی «MLITERACY@ » سوالات خود را طرح کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات