فرمانده سپاه میناب از اجرای طرح محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره در بخش بندزرک میناب در آینده ای نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۴۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه میناب رفع محرومیت در مناطق محروم را یکی از طرح های اجرایی بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: قرارگاه مدینه منوره برای رفع محرومیت در مناطق محروم در آینده ای نزدیک با جدیدت در بخش بندزرک شهرستان میناب ورود خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی تمام ظرفیت های لازم برای خدمات رسانی به روستاهای کم برخوردار را فراهم کرده و همه تلاش خود را به منظور برطرف کردن نیاز محرومان جامعه به کار می گیرد که بخش بندزرک نیز جز یکی از بخش های مذکور برای اجرای طرح های پیش بینی شده می باشد.

سرگرد طالب احمدی نیا گفت: یکی از وظایف و ماموریت های دیگر سپاه و بسیج در کنار دولت رفع فقر و محرومیت ، اثبات کارآمدی نظام ، ایجاد امید و نشاط در میان مردم و بسیجیان بویژه فقیر و تهیدست ، کمک به رشد اقتصادی مردم ، بهبود وضعیت معیشت مردم ، ترمیم خرابی ها و آبادانی و کمک به سازندگی و سربلندی نظام و انقلاب است.


به گفته این مقام مسئول اجرای پروژه های محرومیت زدایی بیشتر در مناطق دورافتاده و محروم و کمتر توسعه یافته ، سخت گذر و روستاهای مرزی در راستای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به دولت و ساختار اصلی نظام انجام می شود.

فرمانده سپاه میناب خاطر نشان کرد: ساخت مساجد، مرمت و بازسازی جاده های روستایی، ساخت پل، ساخت خانه محرومان و عالم، غسالخانه، ساخت سرویس بهداشتی، بازسازی و رنگ آمیزی مدارس از جمله طرح های قرارگاه مدینه منوره است.

خبرنگار: م زاهدی   

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات