مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی:

طرح «یاوران ولایت» فرصتی برای تربیت دانش آموزان انقلابی

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح طرح «یاوران ولایت» ویژه دانش آموزان، برگزاری این طرح را فرصتی برای تربیت دانش آموزان انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۵۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

وحید فرشباف در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این طرح دانش آموزان با فراگیری مهارت ها خود را برای مسئولیت پذیری در واحدهای دانش آموزی آماده می کنند که این مسئولیت پذیری در واقع بسترسازی برای آینده کشور است.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در سال های گذشته، اظهارداشت: این طرح برکات زیادی تاکنون داشته که از مهم ترین آن تربیت افرادی است که اکنون عهده دار برنامه های اجرایی این طرح هستند.

فرشباف از شرکت 849 دانش آموز در طرح یاوران ولایت امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 429 نفر آن ها دانش آموز پسر استان هستند که تا در نوبت اول تا 20 تیر در اردوگاه الغدیر به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری نوبت دوم این طرح برای دانش آموزان دختر استان خبر داد و بیان کرد: در این طرح دانش آموزان دوره های مهارتی، تشکیلاتی، اخلاقی و ... را فرا می گیرند و علاوه بر آن ها برنامه های مختلف تفریحی، ورزشی و فرهنگی نیز به عنوان برنامه های جنبی اجرا می شود.

طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا هم اکنون در اردوگاه الغدیر فرهنگی تفریحی تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها