خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج):
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به این که اصل عفاف و حجاب مورد تاکید بسیاری از شهدا در وصیت نامه هایشان است گفت: همزمانی مراسم تشییع شهدا و مراسم صیانت از حریم خانواده بر این موضوع تاکید دارد که حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از عرصه های ادامه راه شهدا است.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۹۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز از اصفهان،سردار مجتبی فدا اظهار کرد: مراسم استقبال از پیکر مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس پس از 36 سال چشم‌انتظاری خانواده‌های آنان، همزمان با مراسم صیانت از حریم خانواده با عنوان اصفهان به رنگ خدا روز پنجشنبه 21 تیرماه از میدان امام اصفهان به سمت چهار راه شکر شکن برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در برخی اخبار تعداد شهدا 13 تن اعلام شده است، تاکید کرد: تعداد شهدایی که شناسایی شده اند 10 تن می باشد که تعداد 5 شهید آن اهل اصفهان و 5 شهید دیگر اهل سایر شهرستان های استان هستند و ممکن است سه شهید گمنام نیز به این شهدا اضافه شوند که هنوز قطعی نیست.

وی با اشاره به این که اصل عفاف و حجاب مورد تاکید بسیاری از شهدا در وصیت نامه هایشان است گفت: همزمانی مراسم تشییع شهدا و مراسم صیانت از حریم خانواده بر این موضوع تاکید دارد که حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از عرصه های ادامه راه شهدا است.

سردار فدا در پایان گفت: 9 تن از این شهدای والامقام در عملیات رمضان و یک تن دیگر آنان در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده‌اند که در بین خانواده ی این شهدا یک خانواده ی سه شهیده و یک خانواده دو شهید وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها