رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه عمده مشکلات اقتصادی کشور به دلیل نبود تکیه به ظرفیت‌های داخلی است گفت: متاسفانه جریان‌های سیاسی به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۴۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن رستگارپناه صبح امروز در مراسم بیست و دومین یادواره شهدای روستای بنیز بهاباد که در جوار آرامگاه شهدای این روستا برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان اظهار داشت: امروز آنچه که ما داریم به تبع روح بلند و اندیشه‌های کارساز امام راحل است.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امام برای هر شخصیتی تمدن‌ساز بود تصریح کرد: امام برای هر شخصیتی تمدن‌ساز بود تا با اندیشه‌های بلند خود به جامعه بشری و بشریت ثابت کتد که مکتب رهائی‌بخش و اندیشه رهائی‌بخش اسلام است که می‌تواند بشریت را به راه سعادت هدایت کند.
وی با اشاره به اینکه پایه و ستون اصلی این انقلاب ولایت فقیه است افزود: عمود خیمه انقلاب ولایت فقیه است و باید پشتیبان ولایت و رهبری باشیم تا ما ملت ومردم دست از این اتحاد و همبستگی بر نداریم.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات دیگر کشور باید به دست مردم حل شود و مشکلات کشور ما مربوط به بیرون نیست گفت‌: مشکل انقلاب اسلامی به بیرون مربوط نمی‌شود، زیرا این مشکلات در داخل خود کشور و بر‌اساس برخی بی‌تدبیری‌ها به وجود آمده است.
وی با اشاره به اینکه برخی جریانات داخل کشور می‌گویند مشکلات ما را کدخدا باید حل کند اظهار داشت‌: این‌ها مربوط به تفکری می‌شود که در داخل است مگر کد‌خدای ما آمریکا‌ست که بریم دمش را ببینیم و بگوئیم بیاید و مشکل ما را حل کند.
این فرمانده دفاع مقدس در رابطه با عبور از مشکلات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد‌: مدیران اجرائی و مسئولان ما باید دست در دست هم بدهند تا از این مشکلات عبور کنیم، زیرا در حال حاضر ما نیاز به خستگی نا‌پذیری شهید رجائی‌ها داریم نیاز به صدق نیت شهدا داریم، این‌ها هستند که کشور را از تمام مشکلات نجات می‌دهند.
رستگار پناه با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی کند تصریح کرد‌: قوه قضائیه ما باید به شدت با مفاسد اقتصادی با شفافیت برخورد کند تا این دست‌های فساد برای مردم رو شود، در این صورت مردم هم سختی را می‌پذیرند و با ناملایمات مبارزه می‌کنند.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار با بیان اینکه تمامی جریانات سیاسی اعم از چپ و راست هر موقعی در اریکه قدرت بودند همه دنبال سهم‌خواهی از این نظام و انقلاب بودند گفت: اکثر جریانات سیاسی که در داخل کشور هستند به دنبال سهم‌خواهی از این نظام و انقلاب بوده و هستند.
بیست و دومین یادواره ۲۲ تن از شهدای گرانقدر روستای بنیز بهاباد با حضور صباغیان نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، خانی‌زاده فرماندار، سردار سرتیپ پاسدار حاج حسن رستگارپناه رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرهنگ حاجی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد، خانواده‌های معظم شاهد و بسیجیان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در جوار آرامگاه شهدای روستای بنیز بهاباد برگزار شد.

ارسال نظرات