فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: فوتبال تنها یک سرگرمی نبوده بلکه ورزشی سیاسی است و هر کشوری که بتواند در آن به افتخاری برسد در سطح دنیا معرفی‌شده و پیشرفت در این ورزش نشانه رشد و شکوفایی کشورها است.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۵۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به همراه تعدادی از مسئولان سپاه استان با وحید امیری ملی‌پوش لرستانی تیم ملی فوتبال دیدار کرد و بیان کرد: ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های انسانی بالا بوده که در منطقه‌ای ایدئولوژیک قرار دارد و ما باید از این منابع و ظرفیت‌ها در راستای فراهم آوردن شرایط ظهور منجی بشریت استفاده کنیم.

وی ضمن تقدیر از خانواده این ورزشکار ملی‌پوش افزود: تاریخ انقلاب به ما نشان داده در زمینه‌هایی که از استعداد جوانان استفاده‌شده در آن حوزه‌ها کشور به رشد و ترقی رسیده است و لذا خانواده‌ها باید تمام تلاش خود را در راستای تربیت جوانانی متدین و مفید برای کشور به کار بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به مسابقات جام جهانی فوتبال اظهار کرد: فوتبال تنها یک سرگرمی نبوده بلکه ورزشی سیاسی است و هر کشوری که بتواند در آن به افتخاری برسد در سطح دنیا معرفی‌شده و پیشرفت در این ورزش نشانه رشد و شکوفایی کشورها است.

سردار کشکولی بیان کرد: خوشبختانه در این دوره جوانان کشورمان با هدایت کادر فنی مجرب توانستند باوجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که در مسیر تیم فوتبال کشورمان توسط نظام سلطه ایجادشده بود از اعتبار کشورمان نزد جهانیان دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: باعث شور و شرف مردم لرستان بوده که دو تا از بهترین بازیکنان این تیم اهل لرستان هستند و از این جوانان برای به وجود آوردن این شور شوق در مردم سراسر کشور تقدیر می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  عنوان کرد: فوتبال تنها رشته‌ای بوده که تمامی مردم با انواع سلیقه‌های فرهنگی، اعتقادی و سیاسی آن را مشاهده می‌کنند و نظام با سرمایه‌گذاری روی این رشته می‌تواند آرمان‌های خود را به همهٔ مردم جهان نشان دهد.

وحید امیری نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: تمام افتخارآفرینی‌هایی که در تمام عرصه‌ها برای کشورمان کسب‌شده همه مرهون امنیت و آسایشی است که توسط سپاه پاسداران و سایر ارگان‌ها در کشور ایجادشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما توانستیم در مسابقات جام‌جهانی حضور پیدا کنیم و با بازی‌های تماشایی مردم را شاد کنیم همه این‌ها مرهون خون شهدای مدافع حرمی بوده که در آن‌سوی مرزها با تروریست‌های تکفیری جنگیده‌اند.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان اظهار کرد: تمام بازیکنان تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی سربازان این کشور بودند و با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای مانند لغو بازی‌های تدارکاتی و حتی نداشتن کفش به تیم ملی برای سربلندی کشورمان مبارزه کردند و خوشبختانه نتایج مناسبی را نیز کسب شد.

امیری در پایان گفت: از تمامی مردم و مسئولان استانی به خاطر استقبال و حمایتشان تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت‌های خود از ورزش استان باعث تولد ستاره‌های جدید در ورزش لرستان شوند.

در پایان این دیدار فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از این ملی‌پوش ارزنده تیم ملی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات