خبرهای داغ:
مدیر سرپرستی موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان خبر داد

احداث نخستین درمانگاه سلامت به همت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان

مدیر سرپرستی موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان از احداث نخستین درمانگاه سلامت به همت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان در زیربنایی به مساحت 2 هزار مترمربع در شهرک فرهنگیان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۵۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

احداث نخستین درمانگاه سلامت به همت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدانمحمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه درمانگاه سلامت(مهر شفا) اظهار داشت: این درمانگاه وابسته به موسسه تأمین درمان بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان است.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه 4 تا 5 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده است، افزود: این درمانگاه در سه طبقه در زیربنایی به مساحت 2 هزار مترمربع در راستای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه بسیجیان احداث می‌شود.

مدیر سرپرستی موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان یادآور شد: این درمانگاه پس از بهره‌برداری در بخش‌های مختلف از قبیل عمومی، دندانپزشکی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، سونوگرافی و تخصص‌های گوناگون ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه یک تا دو سال برای تکمیل این پروژه پیش‎‌بینی شده است، گفت: این درمانگاه با حضور معاون مدیرعامل موسسه تأمین درمان بسیجیان، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان استانی و سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بلوار شهید خلبان «بختیاری» شهرک فرهنگیان کلنگ‌زنی شد.

مرادی عنوان کرد: این درمانگاه با هدف ارائه خدمات درمانی به آحاد مردم به ویژه بسیجیان و خانواده‌های آنان در نقاط محروم و کم برخوردار شهر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر50 درمانگاه سلامت در سطح کشور در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: 18 درمانگاه نیز در مراکز استان‌ها در حال ساخت است که یکی از آنها نیز استان همدان است.

مدیر سرپرستی موسسه تأمین درمان بسیجیان استان همدان عنوان کرد: این اولین درمانگاه سلامت(مهر شفا) در سطح استان همدان است که کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به اهداف مؤسسه تأمین درمان بسیجیان یادآور شد: علاوه بر درمان مستقیم خدمات دیگری نیز از طریق این موسسه در قالب درمان غیر مستقیم ارائه می‌شود.

مرادی افزود: یکی از خدمات این مؤسسه نیز طرح درمانی زوج‌های نابارور است که در این راستا با مرکز رویان تهران و مرکز شهید صدوقی یزد قرارداد بسته‌ایم که بحث اسکان و 3 میلیون تومان نیز هزینه درمان آنها از طرف موسسه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص با سه مرکز دیگر نیز در حال عقد قرارداد هستیم، ادامه داد: از دیگر خدمات مؤسسه بیمه تکمیلی بسیجیان است که سال گذشته با بیمه دانا قرارداد داشتیم که برای جراحی 7 میلیون تومان و برای خدمات بستری و سرپایی حدود 3.5 میلیون تومان تعهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات