خبرهای داغ:
رئیس اندیشکده یقین در پنجمین دوره خط امام استانی فارس گفت: مشکلات امروز کشور و کاستی‌های موجود در زمینه اقتصادی و ... نشانه این نیست که اسلام و نظام ناکارآمد است.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۷۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین در پنجمین دوره خط امام استانی فارس در جمع دانش پژوهان این دوره با بیان اینکه دوره های خط امام لازم و ضروری است و باید نهایت بهره را برد گفت: جامعه بشری از هر جهت به نظام آرمانی نیاز دارد و وحدت تلاش ها در تحقق این است.

وی عنوان کرد: مشکلات امروز کشور و کاستی های موجود در زمینه اقتصادی و ... نشانه این نیست که اسلام و نظام ناکارآمد است.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: انسان آرمان قرآنی، 7 خصوصیت دارد که ایمان به غیر، ملائکه، انبیاء، کتاب(آنچه نازل شده است)، آخرت، خدا و نشانه های خدا از جمله خصوصیت انسان آرمان قرآنی است.

عباسی با بیان اینکه سنجیدن فرد موفق و غیرموفق، این است که بین خدا و هوای نفس کدام را خدای خود می‌داند تصریح کرد: جمهوری اسلامی در تربیت انسان موفق بوده و دینی که این چنین انسان هایی تربیت کند موفق است.

وی با تاکید بر اینکه اساتیدی که نگفتند اقتصاد جهان در حال فروپاشی است مورد لعن خدا قرار می‌گیرند گفت: اقتصاد جهان در حالی از سال 2008 در حال فروپاشی است که اساتید اقتصاد در این باره چیزی نگفتند.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: 3/1 کل بدهی اقتصاد جهان مربوط به آمریکا است و امروز سردمدار جنگ با خدا غربی ها هستند.

عباسی افزود: انقلاب اسلامی را نباید با معیار افراد غیرمومن مورد ارزیابی قرار داد.

وی تاکید کرد: عده ای بر این عقیده باورند که برای حل مشکلات باید اجازه داد افراد بیگانه در این زمینه ورود کنند و مشکلات را مرتفع کنند در صورتی که حل مشکلات با افراد بیگانه حل نمی شود.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه کسی که طرفدار فرهنگ دینی و قرآنی باشد از روابط اجتماعی اش فساد بیرون نمی آید اذعان کرد: در کشورهای اروپایی غارت گری می‌شود اقتصاد موفق و فقط احمق ها بر این باورند که اقتصادشان موفق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها