خبرهای داغ:
اختتامیه طرح قرآنی «ضیافت ۲» با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و به همت حوزه بسیج ۱۱ شهید حصیری در مسجد امام سجاد (ع) محله تولید داروی قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۰۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اختتامیه طرح قرآنی «ضیافت ۲» به همت بسیجیان و نمازگزاران پایگاه امام سجاد (ع) حوزه یازده شهید حصیری ناحیه امام رضا (ع) و با حضور جمعی از مسئولان استانی، خانواده‌های شهدا و سایر قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، «حق پناه» فرمانده پایگاه امام سجاد (ع) گزارش مختصری از برنامه‌ها و فعالیت‌های پایگاه ارائه داد و اظهار کرد: این محفل قرآنی با هدف اختتامیه طرح قرآنی ضیافت ۲ و افتتاحیه طرح تابستانی مجموعه تربیتی امام سجاد (ع) برگزار شده است.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی اظهار کرد: مسیری که قرآن به ما نشان می‌دهد استوار‌ترین و متقن‌ترین مسیر برای زندگی است؛ زندگی بایستی بر پایه قرآن بنا نهاده شود و آنچه انسان در مسیر هدایت به آن نیاز داشته باشد، در قرآن پیدا می‌کند.
وی با اشاره به مقام و منزلت مسجد افزود: مساجد برای اهل آسمان مانند ستاره می‌درخشند و هر مسجدی که رفت و آمد در آن بیشتر باشد نورانیتش در نظر ملائکه بیشتر خواهد بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با ذکر حکایتی از تاثیر قرآن بر آمرزش گناهان ادامه داد: به برکت تعلیم بسم الله الرحمن الرحیم به فرزند، عذاب از قبر پدر وی برداشته شد بنابراین، بایستی از خانه، همیشه صدای قرآن بلند شود و انسان همواره قرآن تلاوت کند تا برای او برکت و ثواب ثبت شود.
تلاوت استاد مهدی فروغی قاری بسیجی و برجسته کشوری، تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی ضیافت و قرعه کشی سفر مشهد مقدس از بخش‌های این مراسم بود.
برگزاری آیین اختتامیه طرح قرآنی «ضیافت ۲» در پایگاه امام سجاد (ع) قمبرگزاری آیین اختتامیه طرح قرآنی «ضیافت ۲» در پایگاه امام سجاد (ع) قمبرگزاری آیین اختتامیه طرح قرآنی «ضیافت ۲» در پایگاه امام سجاد (ع) قمبرگزاری آیین اختتامیه طرح قرآنی «ضیافت ۲» در پایگاه امام سجاد (ع) قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها