افتتاحیه ترم تابستان دوره آموزش مداحی در سطح نوگلان حسینی ونوجوانان در مسجد امام حسن (علیه السلام) شهرکرد با حضور مسئولین بسیج و کانون مداحان وشاعران آیینی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۲۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این دوره نزدیک به 40 نفر از نوگلان حسینی و نوجوانان ثبت نام کردند که کلاسهای آنها در طول هفته در نوبت صبح و بعداز ظهر با حضور مربیان با تجربه و آموزش دیده برگزار خواهد شد.

دراین مراسم  معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان و جانشین هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان پیرامون اهمیت مداحی اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و ارزش مداحی ویژه نوگلان . نوجوانان حسینی به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام محمدی مدال نوکری و مداحی اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) را بسیار با ارزرش دانست و خطاب به نوگلان و نوجوانان گفت: باید قدر خود و خانواده را بدانند که قدم در این راه نورانی و با ارزش گذاشته اند.

درآغاز مراسم امیدی از مربیان نوگلان حسینی ضمن عرض خیر مقدم گویی به متربیان و خانواده های آنها گزارش را ازاقدامات انجام شده در طول سه ترم کلاس آموزش مداحی در سطح نوگلان حسینی ارائه کرد.

در ادامه گزارش تصویری از کلاس ها،اردوها، مولودی خوانی و مداحی های نوگلان حسینی به نمایش گذاشته شد.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ،ارائه گزارش و خیر مقدم گویی توسط مسئول بسیج مداحان استان و تجلیل از نفرات برتر ، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات