آزمون کتبی کلاس آموزش تخصصی مداحی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۲۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در ادامه ترم سوم آموزش تخصصی مداحی، آزمون کتبی درس استاد میرباقری با موضوع دعا و روضه با حضور متربیان و مسئولین مربوطه در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان با خیر مقدم گویی به حضار ، از برگزاری این دوره مفید و موثر  تقدیر کرد.

حمیدرضاتوسلی با اشاره به  آداب نوکری اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و مجلس داری گفت: ولایتمداری ،بهره مندی از شیوه هنر برای گسترش معنویت در بین مخاطبین ،مطالعه فراوان، استفاده از منابع معتبر ، بهره مندی از اشعار پرمحتوا ،به روز بودن ،بصیرت افزایی، اخلاص درعمل و بیان مطالب فقط و فقط برای خدا، از مهمترین مقدمات مداحی و ذاکری اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) است.

مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی استان افزود: انتظاری که از مداحان وشاعران آیینی وجود دارد این است توجه جدی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب داشته باشند و برای اجرای منویات نایب امام زمان(ارواحنافداه)درجامعه تلاش فراوان داشته باشند.

توسلی به اهمیت میدان دادن به نسل جوان اشاره کرد و گفت: احترام به مداحان جوانان و نوجوان و نیز دعوت از ایشان برای اجرای مراسم در جمع آحاد مردم مومن ، نقش مهمی در رشد این عزیزان دارد.

شایان ذکراست: در این آزمون نزدیک به 30 نفر از متربیان از نقاط مختلف استان شر کت کردند و قرار است که بعد از اتمام ترم که حدود یکماه دیگر می باشد آزمون عملی برگزار شود و بعد از کسب نمره قبولی به متربیان گواهی پایان دوره اعطا  می شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ،ارائه گزارش و خیر مقدم گویی حجت الله کیانی مسئول بسیج مداحان استان ، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات