معاون آب و خاك وزارت جهاد كشاورزي بر لزوم افزايش شيفت كاري، ارتقا سرعت اجراي روند كار و تسريع در تامين پمپ ها و الكتروپمپ‌هاي ايستگاه‌هاي پمپاژ طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزارهكتار از اراضي دشت سيستان تاكيد كرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۳۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، در پی سفر وزیر کشور به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از طرح انتقال آب با لوله به دشت سیستان، علیمراد اکبری معاون وزیر جهادکشاورزی، بر لزوم افزایش شیفت کاری، ارتقا سرعت اجرای روند کار و تسریع در تامین پمپ‌ها و الکتروپمپ‌های ایستگاه‌های پمپاژ طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزارهکتار از اراضی دشت سیستان تاکید کرد.

وی در این سفر از خطوط انتقال اصلی و شبکه توزیع به طول ۴ هزار کیلومتر در سطح ۱۵۰ هزار هکتار اراضی قابل کشت، دو ایستگاه اصلی و ۱۴ ایستگاه پمپاژ در شهرستان‌های هیرمند، هامون، زهک، زابل و نیمروز بازدید کرد.

درجریان این بازدید، مدیرکل دفتر بحران وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران ستادی، استانی و شهرستانی جهاد کشاورزی حوزه سیستان و مجریان طرح انتقال آب با لوله معاون وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کردند.
ارسال نظرات