وی به زائران توصیه کرد از طرح مباحث سیاسی در این سفر خودداری و در کنگره عظیم جهانی از برکات آن استفاده بهینه و اساسی کنند.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۳۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در همایش زائران حج تمتع در سالن سید رسول حسینی ساری با بیان اینکه احتساب هزینه زائران با دلار آزاد کذب محض است، افزود: افرادی با دین مشکل دارند و به دنبال ایجاد خدشه برای انجام حج ابراهیمی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت افزود: برخی دنبال ایجاد خدشه در حج امسال هستند اما این سازمان پاسخ‌های خود را داده و این موج دروغ پراکنی شکسته شده است.

وی افزود: توطئه عظیمی از ناحیه عناصر بی‌دین و مرتد علیه حج از دو سال گذشته آغاز شده است تا فضای تلخی ایجاد شود و برخی از زائران به دلیل این نگرانی‌ها رهسپار خانه خدا نشوند.

سرپرست حجاج ایرانی خانه خدا با اشاره به اینکه عزت، عظمت و کرامت زائران ایرانی در سال گذشته کاملا حفظ شد و حجاج در امنیت کامل زیارت کردند، افزود: نگاه به حج یک نگاه بین‌المللی و شعار حج امسال تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر با بیان اینکه استفاده کامل معنوی برای زائران حج تمتع امسال فراهم خواهد شد، افزود: زائران بايد سبک زندگی دینی و اسلامی را در این سفر پرخیر و برکت برای خود فراهم کنند.

 وی به زائران توصیه کرد از طرح مباحث سیاسی در این سفر خودداری و در کنگره عظیم جهانی از برکات آن استفاده بهینه و اساسی کنند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه تلاش سازمان حج بر این است که بهترین امکانات را برای زائران در حج فراهم کند، گفت: افزایش قیمت‌ اعزام زائران به دلیل افزایش قیمت دلار بود و سازمان در سفر حج انتفاعی برخورد نکرده است.

وی گفت: در حج تبعیض بین زائران وجود ندارد و تمام زائران کشور امکانات مساوی دریافت می کنند.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه در قبل سال 94 بیش از 65 قلم کالا برای مصارف حجاج از ایران به سرزمین وحی برده می شد، گفت: به دلیل برخی اقدامات تحریمی دولت عربستان باید محصولات این کشور را گاهی گرانتر خریداری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران برخی کشورهای اسلامی امسال در ایران آموزش‌های حج خواهند دید، افزود: هر امکاناتی که توانستیم برای مراسم بهتر حج از سوی سازمان حج فراهم کردیم تا حجاج با سلامت به معنویات خود بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها