نقدی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج نشاط و قدرت است و استکبار را له می کند اما دشمن می خواهد با سحر رسانه ای و نفوذ ما را ناکارآمد نشان دهد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۵۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمدرضا نقدی در جمع دانشگاهیان و نخبگان سیاسی و اجتماعی در فرهنگسرای دفاع مقدس کرمان گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلاب در دنیا است که پس از 40 سال همچنان بر آرمانها و اهداف خود ایستاده است.

وی تشریح کرد: در شوروی پس از لنین حکومت به دست کسی افتاد بیشترین جنایت را مرتکب شد و حتی حزب کمونیست نیز پس از مرگ استالین از او برائت جست.


نقدی ادامه داد: در چین انقلاب به دست کسی افتاد که مائو دوبار او را به خاطر مواضعش در برابر آمریکا تبعید کرده بود.


وی ابراز داشت: در فرانسه نیز طی مدت کوتاهی چندین انقلاب رخ داد ولی هربار کسانی روی کار آمدند که ظالم تر از نفر قبلشان بودند.


نقدی با بیان اینکه در تاریخ سابقه ندارد که یک ملت در برابر همه ابرقدرت ها بیاستد، تاکید کرد: این اتفاق در حالی روی می دهد دشمنان از هیچ کاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکردند.


معاون فرهنگی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز آمریکا در عراق، یمن، لبنان، سوریه، افغانستان و... شکسته خورده است.


نقدی با تاکید بر اینکه ترامپ، گورباچف آمریکا است و همانگونه که گورباچف با اقدامات خود بر کمونیست خط بطلان کشید، تشریح کرد: آنچه به غلط در رسانه ها جنگ اقتصادی آمریکا خوانده می شود در واقع خط بطلانی است که بر تمام نظریات اقتصاد لیبرال و اقتصاد آزاد کشیده می شود.


نقدی با ابراز اینکه آمریکا فقط 18 کودتا در دهه شصت علیه ایران برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: فهرست اقدامات آمریکا علیه ایران یک کتاب است ولی با وجود این مردم در مقابلشان ایستادند و انقلاب را پیش بردند.


نقدی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج نشاط و قدرت است و استکبار را له می کند اما دشمن می خواهد با سحر رسانه ای و نفوذ ما را ناکارآمد نشان دهد.


این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی، ایران را از انتهای جدول پیشرفت به کشورهای صدر نزدیک کرده است، تشریح کرد: انقلاب اسلامی کشوری که اکثریت را آن را بیسواد مطلق تشکیل می دادند را به رتبه 16 تولید علم در دنیا رساند.


وی با تشریح اینکه اعداد و ارقام پیشرفت های در حوزه سلامت قابل مقایسه نیست، گفت: فقط در یک مورد انقلاب اسلامی سن امید به زندگی را 21 سال افزایش داده است.


نقدی با اعلام اینکه شاه با عمل کردن به توصیه های اقتصادی آمریکا، کشور را به یک وارد کننده بزرگ تبدیل کرده بود، افزود: امروز در اوج مشکلات اقتصادی و تحریم ها ما جز 20 اقتصاد برتر دنیا هستیم.


معاون فرهنگی سپاه با ابراز اینکه در حالی دشمن ما را به نقض حقوق زن می کند که 65 درصد زنان پیش از انقلاب حتی نمی توانستند اسم خودشان را بنویسند ولی الان 60 درصد دانشجویان را دختران تشکیل می دهند: ادامه داد: کل ورزشکاران زن پیش از انقلاب چند ده نفر بیشتر نبودند ولی الان چند هزار زن ورزشکار داریم که برای کشور افتخار ایجاد می کنند.


وی با بیان اینکه برخی سوال می کنند که انقلاب چه کرد و یا با بهانه ها می خواهند نقاط قدرت ما را ضعف نشان دهند، پاسخ داد: رسالت انقلاب اسلامی این بود که برای ملت استقلال، آزادی و مردم سالاری را بیاورد و به احسن وجه به وظیفه خود عمل کرد.


معاون فرهنگی سپاه با تاکید براینکه انقلاب و رهبری آزادی انتخاب را آوردند، گفت: وقتی خودمان تصمیم گرفتیم که یک مسئول ضعیف انتخاب کنیم چرا تقصیر انقلاب می اندازیم.


نقدی ابراز داشت: آنها که می گویند چرا رهبری کاری نمی کند تصورات شاهنشاهی را دارند که یک نفر همه چیز را درست کند.


وی ادامه داد: رهبری ضامن انتخاب آزادانه است و اگر ایشان نبودند برخی مسئولیت ها موروثی می کردند.


این مقام فرهنگی با تاکید براینکه مردم باید انتخاب آگاهانه داشته باشند، اظهار داشت: مردم باید از مسئولان بخواهند که زلف اقتصاد را به زلف روابط خارجی گره نزنند.


نقدی اعلام داشت: رهبر انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند که آمریکا غیرقابل اعتماد است ولی رفتند به دنبال مذاکره و نتیجه را هم دیدند، امروز هم ایشان می گویند اروپا غیرقابل اعتماد است اما بازهم به دنبال مذاکره هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات