خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: پروژه احداث لنج رستوران بوستان جوان با ظرفیت ۳۰۰ نفر، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۶۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰
پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث لنج رستوران در قم/تفکیک زباله ۱۰ برابر شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن رنجبر با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری به دنبال استفاده از پساب و آبیاری قطره‌ای در فضای سبز شهر قم است، همچنین تفکیک از مبدا پسماند و کاهش سرانه تولید پسماند در شهر نیز در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

وی ادامه داد: در تدوین برنامه قم ۱۴۰۰ از طرح اقتصاد مقاومتی استفاده شد، چشم انداز ۱۴۱۴ شهر قم را مصوب کردیم و خروجی‌های این برنامه را در شهر می‌بینیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: تفکیک زباله از مبدا در شهرداری قم از هفت تن در روز در سه سال پیش به ۷۰ تن در سال جاری رسید و هم اکنون به صورت روزانه شاهد جمع آوری ۷۰۰ تن پسماند در این شهر هستیم.

رنجبر شهر قم را دارای زمین‌های بایر در محدوده شهرداری دانست و تصریح کرد: برخی از قوانین، دست و پای شهرداری قم را در اجرای پروژه‌ها در بافت فرسوده بسته است، اگر سیاستی داشتیم که خروجی نداشت، باید آن سیاست را تغییر بدهیم.

وی ادامه داد: پروژه احداث متروی قم با سرمایه گذاری شهرداری در حال اجرا است و تا پایان سال شروع بهره برداری از این پروژه را در شهر قم خواهیم داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: برای احداث یک شهربازی در بوستان غدیر به مساحت ۴۵ هزار مترمربع قراردادی با بخش خصوصی منعقد شده است تا دو سال آینده شاهد بهره برداری از این شهربازی باشیم، همچنین پروژه احداث لنج رستوران بوستان جوان با ظرفیت ۳۰۰ نفر، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدهی‌های شهرداری قم در کنترل است و دولت ۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های خود را به شهرداری پرداخت کرد.
ارسال نظرات