مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: همیشه مقوله حجاب را به عنوان یک ارزش دینی و اجتماعی دیده‌ام و مانعی برای پیشرفتم نبوده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۳۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛" اکرم فداکار" مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو خاطرنشان کرد: حجاب؛ یک ارزش دینی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: همیشه مقوله حجاب را به عنوان یک ارزش دینی و اجتماعی دیده‌ام و هیچگاه حجاب مانع و محدودیتی برای پیشرفت ایجاد نکرده است.

فداکار که متولد ۱۳۵۷ است و پس از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی با سمت کارشناسی این سازمان شروع می‌کند و بعد از مدتی در استانداری به کار مشغول می‌شود، در تعریف موفقیت تصریح کرد: به نظرم انجام هر کاری که به آن مشغولیم، به بهترین نحو ممکن یعنی موفقیت؛ همیشه این دغدغه را داشته‌ام که در تحصیل و در هر کاری که به آن گمارده می‌شوم، به بهترین نحو موضوع را انجام دهم. بر همین مبنا به کارگیری انرژی و توان خود برای پیشرفت هرچه بیشتر را موفقیت می‌دانم.

وی خانواده را عامل مهم برای رسیدن به موفقیت برشمرد و گفت: خانواده و اجتماع برای رسیدن به موفقیت نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ مهم است که در هر خانواده‌ای چه چیز‌هایی ارزش باشد؛ مهم است که در خانواده پیشرفت ارزش تلقی شود. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که پیشرفت در آن یک ارزش و آرامش و اخلاق‌مداری بر خانواده حاکم بود. چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن از این نعمت‌ها برخوردار بودم و در فضایی بدون حاشیه برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم.

این بانوی پرتلاش کلید اصلی برای پیشرفت را خودباوری و آگاهی نسبت به توانمندی‌های خود عنوان کرد و افزود: همواره تکیه بر توانمندی‌ها و خودباوری برای رسیدن به موفقیت نتیجه بخش بوده است. خدا را شکر می‌کنم که شرایط پیشرفت برایم محیا بود؛ من نیز سعی کردم خود را باور کرده و با تلاش به موفقیت دست پیدا کنم.

وی با اعتقاد بر اینکه باید به جمله «بانوان هم می‌توانند» جامه عمل بپوشانیم اذعان کرد: ثابت شده است که اکثر بانوان در شغلی که به آن مبادرت دارند، متعهدانه عمل می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به بانوان یزدی توصیه کرد: خداوند توانایی فوق‌العاده‌ای را در وجود بانوان به ودیعه گذاشته است؛ هر زنی باید در وهله اول توانایی‌ها و نقش خود را بشناسد و بداند که مادری و همسری نقشی بی بدیل است. همدلی، همزبانی و هم صحبتی زن برای همسر و فرزندان هیچ جایگزینی ندارد؛ از این رو بانوان بررسی کنند، ببینند در کدام عرصه می‌توانند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند و بعد از آن با برنامه‌ریزی هوشمندانه وظایف و نقش‌های خود را در قسمت‌های مختلف اجتماع به بهترین نحو ممکن ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید بانوان توانمند و تاثیرگذار با مدیریت، تمرکز و کمک گرفتن از خانواده و همسر خود به میدان بیایند، ادامه داد: کشور ما حق دارد که با استفاده از نیمی از توانایی‌های جامعه که در وجود بانوان نهفته است به توسعه و پیشرفت بیشتر برسد؛ این یک وظیفه است، البته سختی‌هایی هم دارد که باید با توکل به خدا و با نیت کمک به توسعه کشور عزیزمان تحمل کنند.

فداکار گفت: بانوان باید در کنار مردان به خودباوری رسیده و با جهت‌‍دهی به تلاش‌ها و انگیزه‌ها در کنار یکدیگر رویداد‌های خوبی را برای توسعه کشور، استان و در نهایت نظام جمهوری اسلامی که در شآن مردم عزیزمان باشد، رقم بزنند.

ارسال نظرات