خبرهای داغ:
در بازدید مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان از پایگاه‌های سنجش شاهرود مطرح شد:
مشاور اجرایی مدیرکل آمزش و پرورش و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با حضور در دو پایگاه سنجش تحصیلی شاهرود، از فعالیت این مراکز بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۵۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این بازدید که از دو پایگاه سنجش سلامت نوآموزان ارمغان و ایوب با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی این شهرستان انجام شد، از روند سنجش و ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در این دو پایگاه بازدید شد.
در این دیدار‌ها مشاور اجرایی مدیر کل ضمن عرض خسته نباشید به همکاران این مراکز، از بخش‌های مختلف این پایگاه‌ها بازدید و با مربیان گفتگو کردند.
فرشید جعفری در خصوص عدم پوشش هزینه‌های عینک و درمان پوسیدگی‌های دندان نوآموزان از سوی بیمه، گفت: پیگیر این مسئله در تعامل با سازمان‌های بیمه گر هستیم و امیدواریم بتوانیم به خانواده‌ها در این زمینه کمک کنیم.
در این بازدید بیشترین اختلالات نوآموزان شاهرودی، اختلالات مربوط به بینایی عنوان شد هر چند که وضعیت بهداشت دهان و دندان نوآموزان نیز نیازمند توجه جدی والدین و مراکز بیمه‌ای است.
گفتنی است در این بازدیدها، ربابه علی بیکی مدیر پایگاه ارمغان و مجتبی تعصبی مدیر پایگاه ایوب گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها