مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

نزول قدرت مستکبران در منطقه با تفکر بسیج محقق می‌شود

برزگر گفت: ابر قدرت‌های کفر که یکی پس از دیگری رو به سقوط هستند به دنبال اجماع جهانی علیه ایران بودند و بسیج مردمی توانسته با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه، مانع از نفوذ دشمن شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۷۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح عامل مهم بازدارندگی مقابل دشمنان محسوب می‌شود، گفت: این وحدت و یکدلی باعث می شود تا دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار هم با صلابت ایستاده‌‌اند.


وی ادامه داد: بحمدالله کشور ایران از نعمت مردمی بودن برخوردار است و همین مردم هستند که با تشکیل بسیج و گروه های مردمی، مانع از پیشروی و نفوذ دشمن در کشور می شوند و اگر این وحدت و همدلی استمرار داشته باشد، به زودی شاهد نابودی جبهه کفر در جهان خواهیم بود.


برزگر در پایان تاکید کرد:ابر قدرت‌های کفر که یکی پس از دیگری رو به سقوط هستند به دنبال اجماع جهانی علیه ایران بودند اما اکنون می‌بینیم این اجماع بر علیه خود آمریکا شکل گرفته است و بسیج مردمی توانسته با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه، مانع از نفوذ دشمن شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار