خبرهای داغ:
مسئول مجمع بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: تن دادن به خواست دشمن و امضای معاهدات بین‌المللی مشکل‌دار، نوعی دهن کجی به مردم و ارزش‌ها است.
کد خبر: ۹۰۳۴۰۹۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

امضای معاهدات مشکل‌دار بین المللی دهن کجی به مردم و ارزشهاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید نظری در نشست سیاسی تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان برنامه انقلاب و آرمان‌های آن را دنباله‌دار و جاری دانست و اظهار کرد: در تمام تصمیم‌گیری‌ها باید ارزش‌های انقلاب و افق چشم‌انداز کشور را مدنظر و معیار قرار داد.

وی بیان کرد: پایبندی به ارزش‌های انقلابی و تبعیت‌پذیری از سیاست‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی و پیشرفت‌های کلان کشور بوده و اگر همین راهبرد مدنظر مسئولان و مدیران دستگاه‌های گوناگون اجرایی کشور باشد این موفقیت در تمام عرصه‌ها تکرار خواهد شد.

این استاد دانشگاه گفت: تن دادن به خواست دشمن و امضای معاهدات بین‌المللی مشکل‌دار، نوعی دهن کجی به مردم و ارزش‌ها است.

وی راه حل برون رفت از مشکلات کشور را دارای ریشه داخلی دانست و ابراز داشت: تشکیل تیم اقتصادی قوی مطابق با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل و پیشگیری از فساد و برخورد قاطع با فساد و مفسدین اقتصادی راه‌حل مشکل اقتصاد کشور است.

نظری افزود: هیچ جریان مؤمن و انقلابی آرزوی شکست دولت را ندارد و آحاد مردم و نیروهای مسلح در کنار دولت و رهبر، باید متحد و یکی باشند و دشمن باید از داخل کشور صدای متحد شنیده و صف یکپارچه ببیند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات