همزمان با شهادت امام جعفرصادق علیه السلام و در سالروز دیدار مقام معظم رهبری از گلزار شهدای فارسان، یادواره شهدای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۰۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه که با حضور پرشور مردم شهرستان همراه بود، امیر سرتیپ سامانی، معاون فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن پرداخت.

این مراسم معنوی که بازتاب بسیار خوبی نیز در جامعه و رسانه ها داشت سبب شد تا بار دیگر مردم شهرستان به حال و هوای دوران دفاع مقدس برگردند و با عزیزانی که از بین خودشان تقدیم این انقلاب کرده بودند تجدید پیمان کنند.

در این برنامه امیر سرتیپ سامانی گفت: 230 شهیدی که این شهرستان به امام و انقلاب تقدیم شده است، مهمترین سند انقلابی بودن و وفاداری این مردم و این شهرستان به انقلاب است.

وی افزود: برخی از شهدایی که از این دیار به انقلاب تقدیم شدند به حق بزرگ مردانی بودند که نام و خاطره آنها سالها در ذهن ها خواهد ماند و تاریخ دلاور مردی های ایشان را از یاد نخواهد برد. سردار شهید نوروزی یکی از این شهداست که به حق مایه افتخار و مایه مباهات این مردم است.

وی  افزود: انقلاب ما سه رکن اصلی و اساسی دارد. اول رهبری و ولایت فقیه است که به حق چه امام خمینی(ره) و چه نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) هردو در جهان بی نظیرند و اگر رهبری ایشان نبود هرگز این انقلاب در مقابل این همه هجمه دشمنان دوام نمی آورد.

امیر سامانی ادامه داد: دومین رکن انقلاب مردم هستند، که حضرت امام با تکیه بر قدرت همین مردم بود که انقلاب را ایجاد کرد و در بزرگترین و حساس ترین مواقع نیز امام به همین مردم تکیه می کرد. این مردم هم بارها نشان دادند که هیچگاه امام و رهبر خود و انقلاب را تنها نمی گذارند. نمونه آن را در دفاع مقدس می توان دید که شاهکار این انقلاب و این مردم بود و رکن سوم ، اسلام و آرمانهای اسلامی ما هستند.

وی عنوان کرد: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه ای را برنامه ریزی کرده برای این است که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند؛ اما با توکل بر خدا از این جنگ اقتصادی هم سرافراز بیرون خواهیم آمد انشاءالله.

ارسال نظرات