خبرهای داغ:
اجتماع خانوادگی در امامزده صالح در هفته عفاف و حجاب/ اجرای برنامه یک حس خوب
کد خبر: ۹۰۳۴۱۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین امین کشوری از فعالان فرهنگی حوزه حجاب در نشست خبری ستاد مردمی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: متاسفانه شیوه های القای حکم الهی حجاب به درستی انجام نشده است و باید توجه داشته باشیم اکثر انگیزه های مخالفت با حجاب به دلیل مخالفت با اسلام نیست بلکه به دلیل نداشتن آگاهی های کافی است.
وی با بیان اینکه در یکی از مطالعات مشاهده کردم به انقلاب ما انقلاب چادرها لقب داده بودند، گفت: اساسا اسلام حضور اجتماعی زن را قبول دارد و برای اینکه این حضور انسانی باشد حدودی برای آن تعیین کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین کشوری ادامه داد: نظام اسلامی با نظام های سکولار و الحادی تفاوت زیادی دارد و اساسا ورود نظام به موضوعات فرهنگی نه تنها دخالت در امور شخصی نیست بلکه برای سلامت و نشاط اجتماعی است.
وی بیان داشت: از هر اقدام مردمی و خودجوشی که حمایت کرده ایم دستاوردهای خوبی داشته ایم.
این فعال فرهنگی اضافه کرد: در هفته عفاف و حجاب اجتماع تهرانی ها را در امامزاده صالح برنامه ریزی کرده ایم و 6 جشن فراگیر در دهه کرامت نیز برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: برنامه های متفاوت دیگری هم برنامه ریزی شده از جمله برنامه یک حس خوب که از ظرفیت کارشناسان و خانم های محجبه خارجی هم در آن استفاده می شود این برنامه گفتمانی و استدلالی است و در 2 هفته ای که سال گذشته این طرح در مناطق 2 و 5 برگزار شد 50 هزار برخورد با افراد هدف وجود داشت و 9 هزار نفر وارد غرفه ها شدند و پل های ارتباطی در این ورود تعریف شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات