مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در تابستان امسال 32 گروه جهادی متشکل از 800 دانشجوی بسیجی در سطح استان به فعالیت در مناطق محروم استان می پردازند.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۵۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

ساسان سالاری  مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج  در  زاهدان گفت: در تابستان امسال ۸۰۰ نفر از جوانان انقلابی و متدین استان در شهر‌ستان های  زاهدان، زابل، نیمروز، دهستان بزی، هیرمند، ایرانشهر، سراوان، دلگان، نیکشهر، چابهار، در قالب گروه های جهادی بسیج دانشجویی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی با مشارکت در پروژه‌های عمرانی، ساخت خانه عالم و محروم، ساخت سرویس بهداشتی، مشارکت در طرح‌های اشتغالزایی نظیر پرورش مرغ بومی، احداث مدرسه ۴ کلاسه و دهها پروژه دیگر به خودسازی و حمایت از مردم مناطق محروم می‌پردازند.

سالاری با اشاره به اینکه این اردو‌ها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: اردوی فرهنگی یک روزه یکی دیگر از اقدامات این نهاد است که درقالب آموزش قرآن، برگزاری سبک زندگی اسلامی، احکام، آموزش خیاطی  و آموزش‌های فنی برگزار می‌شود.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان با اشاراه به این مطلب که، متاسقانه برخی مدیران خدمت را تنها در میز و صندلی می‌بینند، اظهارداشت: این اردو‌های جهادی، جوانان را با خدمت بی منت آشنا می‌کند تا به عنوان مسئولان آینده کشور، مشکلات مردم را از نزدیک لمس و به رفع آن‌ها اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: بسیجیان در این حرکت‌های جهادی به مرحله‌ای می‌رسند که مردم را، ولی نعمت خود می‌دانند، این جوانان هیچگاه دست از آرمان‌های انقلاب بر نمی‌دارند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از تعداد 32 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان 20 گروه برادران و 12 گروه خواهران می باشند .
ارسال نظرات