با حضور قهرمانان شطرنج هرمزگان

قهرمانان شطرنج رده سنی هرمزگان در سال 97 مشخص شدند

مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی زير ٨ تا ٢٠ سال استان هرمزگان در سال ١٣٩٧ با حضور ١٠٣ شطرنج باز دختر و پسر برگزار شد وقهرمانان آن مشخص شدند.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۶۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
 
 
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی زیر ٨ تا ٢٠ سال استان هرمزگان در سال ١٣٩٧ با حضور ١٠٣ شطرنج باز دختر و پسر از شهرهای پارسیان، کیش، بستک ، قشم، بندر خمیر، میناب، سیریک و بندرعباس در ٥ دور در محل خانه شطرنج بندرعباس با سرپرستی ایرج رستمی چایجان و به سرداوری فاطمه سرفزار شکوهی و جانشین سرداوری فرزانه پیشدار و داوری ابراهیم ذاکری گورزانگی، حسین جهانگیری، نیما نجفی، آرزو صداقت و حمید طاهری‌زاده برگزار گردید.

در پایان نتایج به شرح زیر بدست آمد: پسران زیر ٨ سال: 

امیرمحمد موسوی از بندرعباس به مقام قهرمانی، یاسین صیادی از بندرعباس به مقام دوم و محمدطاها اسکندری لاسکی از قشم به مقام سوم رسید.

زیر ١٠سال: آرتین خداجو از کیش به مقام قهرمانی، داریوش رضایی از میناب به مقام دوم و پرهام حامدپور از بندرعباس به مقام سوم رسید.

زیر١٢سال: امیرحسین دژدار از قشم به مقام قهرمانی، پارسا وثوقی از میناب به مقام دوم  و علی رویین اهلی از بندرخمیر به مقام سوم رسید.

زیر ١٤سال: عرشیا لونی از بندرعباس به مقام قهرمانی، حسام‌الدین سالمی‌زاده از سیریک به مقام دوم و پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس به مقام سوم رسید.

زیر ١٦سال:
محمدحسین حمزه‌پور از بندرعباس به مقام قهرمانی، آرمین عارفی‌نسب از بندرعباس به مقام دوم و یاسین آئین‌پرست از سیریک به مقام سوم رسید.

زیر ١٨سال: امید ذاکری از بندرعباس به مقام قهرمانی، علیرضا نمازی از میناب به مقام دوم و مازیار احمدی از میناب به مقام سوم رسید.

زیر ٢٠سال: موسی حیدری میرشکار از سیریک به مقام قهرمانی، محمدصالح جعفری از بندرعباس به مقام دوم رسید.

دختران زیر ٨ سال: تبسم آسمان دره از سیریک به مقام قهرمانی، سارا تیفوری از بندرعباس به مقام دوم رسید.

زیر ١٠سال: ریحانه منصوری از بندرعباس به مقام قهرمانی، نیلا رستمی از سیریک به مقام دوم و آیناز رئوف‌نژاد از بندرعباس به مقام سوم رسید.

زیر١٢سال: دینا رحمانی از سیریک به مقام قهرمانی، شهرزاد طاهرزاده از سیریک به مقام دوم و حیام محمودی از سیریک به مقام سوم رسید.

زیر ١٤سال:
سارینا آتین از سیریک به مقام قهرمانی، دیانا رحمانی از سیریک به مقام دوم و فاطمه آذرمهر از سیریک به مقام سوم رسید.

زیر ١٦سال: ملیکا سالاری از بندرعباس به مقام قهرمانی، مطهره تالانه از بندرعباس به مقام دوم و بهناز حاجی‌زاده از سیریک به مقام سوم رسید.

بر اساس نتایج بدست آمده رده‌بندی هیات‌ها  توجه به مدال‌های بدست آمده بشرح زیر است: شهرستان بندرعباس با کسب ٦ مدال طلا و ٤ مدال نقره و ٢ مدال برنز به مقام قهرمانی، شهرستان سیریک با کسب ٤ مدال طلا و ٤ مدال نقره و ٤ مدال برنز به مقام دوم،

شهرستان قشم با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز به مقام سوم و شهرستان کیش با کسب یک مدال طلا به مقام چهارم و شهرستان میناب با کسب ٣ مدال نقره و یک مدال برنز به مقام پنجم رسید.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه توسط ایرج رستمی چایجان معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات شطرنج استان هرمزگان به مقام‌آوران حکم، مدال و جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار