معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) گفت: دشمن تنها راه پیاده کردن مدل جامعه مدنی در کشور را ازبین بردن مدل اسلام ناب می‌دانست و در حادثه کوی دانشگاه به دنبال ترویج اسلام سکولار در کشور بود.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۶۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالله صادقی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به فتنه 18 تیرماه سال 78 در کوی دانشگاه تهران اظهار داشت: باید با پرداختن به یادآوری چنین اتفاقات و تبیین علل و عوامل این فتنه‌ها از تکرار آنها جلوگیری کرد.

وی در ادامه افزود: آتش فتنه کوی دانشگاه که در روز 18 تیرماه سال 78 آغاز شد در روز 23 همان ماه با حضور به موقع مردم و روشنگری‎های مقام معظم رهبری در کمترین زمان ممکن خاموش شد.
معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح‌کرد: بعد از جنگ تحمیلی، روش تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و دشمنان، بهترین نوع ضربه زدن به نظام و انقلاب را در تحریک مردم علیه انقلابی دانستند که خودشان به وجود آورده‌اند و معتقدند که همان مردمی که انقلاب را به پیروزی رساندند در حال حاضر باید در مقابل انقلاب بایستند و آن را ساقط کنند.
صادقی با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد فتنه معروف حادثه کوی دانشگاه در سال 78 بیان‌ داشت: مهمترین علل فتنه کوی دانشگاه این بود که دشمن به بهانه کشته سازی تعدادی دانشجو که گفته می‌شود بر اثر درگیری‌های سال 78 یک نفر کشته شد، سپس دولت اصلاحات روی کار آمد و جریاناتی در کنار دولت قرار گفتند که متاسفانه در بین وزرا نیز بودند و تعدادی نیز معترضان را در کوی دانشگاه همراهی و تحریک کردند و آتش‌سوزی‌هایی را در سطح شهر شروع شد و به خیال خام خودشان چنین فکر می‌کردند که کار انقلاب را تمام می‎کنند.
وی ادامه داد: این دسته از افراد، تنها راه پیاده کردن مدل جامعه مدنی در کشور را ازبین بردن مدل اسلام ناب محمدی می‌دانستند و به دنبال ترویج اسلام سکولار در کشور بودند، به همین دلیل با ایجاد تحرکاتی در سطح شهر، آسیب‌هایی را به دستگاه‌های امنیتی اعم از وزارت اطلاعات، انتظامی وارد کردند اما مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود مثل همیشه آتش فتنه را خاموش و بساط فتنه‎گران را برچیدند.
معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) افزود: دشمن در هیچ شرایطی دست از دشمنی با نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران برنداشته و پس از نومیدی در رسیدن به اهداف شوم خود، اقدام به طراحی فتنه‎های داخلی نمود و باز در سال 88 فتنه دیگری را برای براندازی نظام مقدس طراحی و اجرا کرد.
صادقی ادامه داد: در سال 96 نیز دشمن به بهانه تورم و گرانی، فتنه دیگری را در کشور به راه انداخت اما مردم خیلی زود متوجه حمایت‌های آمریکا، اسرائیل و منافقین از این اغتشاشات شدند و همچون گذشته با حضور به موقع و پررنگ خود، فتنه را سرکوب کردند.
وی ابراز داشت: در این فتنه بیش از پیش دست استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل و منافقین برای مردم ایران اسلامی رو شد و مردم به خوبی می‎دانند که آمریکا و همدستانش دلسوز و خیرخواه مردم، نظام و انقلاب اسلامی نیستند و نخواهند بود و تنها به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.
معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) گفت: به برکت رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم، دشمن از ایجاد فتنه‌های داخلی نیز نومید شده و می‎داند که از این طریق راه به جایی نبرده و نخواهد برد.
صادقی بیان‎داشت: دشمن به روش‌های مختلف می‌کوشد تا به انقلاب و نظام مقدس ضربه بزند اما توطئه‌های دشمن سبب اقتدار بیشتر نظام شده و خواهد شد، امام راحل پس از شکست دشمن در جنگ تحمیلی فرمودند که ابهت شرق و غرب را در این جنگ شکستیم و به فرموده رهبری نیز فتنه‌های دشمن، انقلاب اسلامی را واکسینه کرد.

ارسال نظرات