رضا خاکسار
نشست اقتصاد مقاومتی و تبیین سخنان ولی فقیه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد و جمعی از فرهنگیان قرچکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۸۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از فرهنگیان قرچکی در سالن جلسات شهیدان ایرلو سپاه پانزده خرداد برگزار شد.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در این نشست با بیان اینکه چهل سال ایستادگی، ولایت مداری، کارآمدی و اقتدار را در نظام جمهوری اسلامی ایران، بخش حکومتی و در بدنه جامعه شاهد بوده ایم، گفت: این ولایت مداری و نهادینه شدن انقلاب؛ احساس خطر و موضع گیری های دشمن در زمان های متعدد را در پیش داشته است.
وی ادامه داد: این ایستادگی ها که به خاطر ایمان انقلابیون و تفکرات اسلامی حاکم بر کشور است موجب ایجاد حس آزادی خواهی در جهانیان شده است. که این امر، احساس خطر و موضع گیری های دشمن در زمان های متعدد را در پیش داشته است.
وی تصریح کرد: ملت ایران با اصل جمهوری اسلامی مشکلی ندارند، این لغزش ها و کرنش ها است که گاهاً سبب ایجاد عقب افتادگی ها می شوند که باید با قدرت با آنها مقابله کرد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار اقتصادی را معادل با کار فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: در عصر حاضر یکی از مهم ترین راه های نفوذ دشمن کار اقتصادی است که این خود گونه ای از جنگ نرم است.
وی ابراز کرد: فرهنگیان در سبک زندگی اسلامی باید یک الگو باشند و به علت تأثیر مستقیم این قشر در افراد جامعه باید تمام توان خود اعم از علمی و تبلیغی را به کار بندند تا بهتر و بیشتر به اهداف نظام نزدیک شویم.
گفتنی است در پایان این نشست بعد از نظرسنجی و مشارکت فرهنگیان مقرر شد، حاضرین در این نشست نسبت به ارائه طرح های خود در اجرای هر چه بهتر قوانین اقتصاد مقاومتی اقدام کنند./

رضا خاکسار

ارسال نظرات
آخرین اخبار