نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
نقوی حسینی گفت: نهادها و دستگاه‎های لازم برای کار فرهنگی وجود دارد اما متاسفانه این دستگاه‎ها با یکدیگر هماهنگ نیستند و فاقد استراتژی و تاکتیک‎های تعریف شده هستند.
کد خبر: ۹۰۳۴۱۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش دستگاه‎های مختلف فرهنگی و کوتاهی این دستگاه‎ها در امر حجاب و عفاف عنوان کرد: یکی از زمینه‎های نفوذ دشمن و تاثیر گذاری معاندین جمهوری اسلامی حوزه فرهنگی است و برای این حوزه برنامه ریزی‎های زیادی دارند.

وی بیان کرد: از جمله برنامه ‏های دشمنان برای حوزه حجاب و عفاف بدین صورت است که بیش از صد و هفتاد شبکه فارسی زبان به صورت مجانی از جانب استکبار جهانی برای مردم کشور فیلم می‌سازد و نیز شبکه‎های مجازی نیز مورد هدف این دشمنان اسلام قرار گرفته است.

نقوی حسینی تصریح کرد: برای مبارزه فرهنگی دو مجموعه فعالیت باید انجام داد، که شامل قانون گذاری‌ها و اجرای قوانین و نیز فعالیت فرهنگی است، که برای انجام فعالیت فرهنگی نیازمند ابزار فرهنگی هستیم.

وی گفت:در حوزه قوانین و اجرا قوانینی مثل حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر تصویب و ابلاغ شد، اما متاسفانه دستگاه اجرایی نسبت به ان کم توجه بوده است.

نقوی حسینی عنوان کرد: نهادها و دستگاه‎های لازم برای کار فرهنگی وجود دارد اما متاسفانه این دستگاه‎ها با یکدیگر هماهنگ نیستند و فاقد استراتژی و تاکتیک‎های تعریف شده هستند، به همین دلیل بیشتر به روزمرگی می‌گذرد تا اینکه کارهای فرهنگی انجام شود.

وی بیان کرد: بایستی آموزه‎های دینی، معارف اسلامی ما، توصیه‎های قرآنی و روایات در مورد حجاب و عفاف که انسان سازبوده و با قلب سلیم همه انسان‏ها سازگار است به صورت بسته‎های فرهنگی جذاب و قابل پذیرش در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم در این زمینه دچار لغزش و خطا نشوند.
ارسال نظرات