خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: پیروز این میدان در نبرد اقتصادی فعلی مردم ما هستند که دشمن را با پای خود در زندان غیر قابل فرار گرفتار کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۱۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

پیروز میدان در نبرد اقتصادی فعلی مردم ایرن هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در بزرگداشت شهید «صدرزاده» پایگاه مقاومت اداره کل انتقال برق استان همدان اظهار داشت: با مقاومت و پایداری مردم مبارز و مومن ایران اسلامی دشمن در حال فروپاشی کامل است.

وی افزود: این که اکنون ما از دشمن می‌بینیم یک پوسته پوشالی با باطنی شیطانی است که همه تلاش خود را برای حفظ آبروی منحوس خود به میدان منتقل کرده است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: پیروز این میدان در نبرد اقتصادی فعلی مردم ما هستند که دشمن را با پای خود در زندان غیر قابل فرار گرفتار کرده‌اند.

وی ادامه داد: ترفند دشمن این است که می‌خواهد خود را بزرگ معرفی کند و دیگران را کوچک که یک تلاش بی فایده است اما برخی بریده‌ها از نظام و تفاله‌های استحاله شده سیاسی سعی دارند این وهم تاریخی را که به یک سراب شبیه است در اذهان مردم به یک حقیقت مبدل کنند غافل از این که وعده ی خداوند حق است و تخلف در آن راه ندارد.

مدیر امور انتقال استان همدان نیز در ادامه با ارائه گزارش کاملی از روند فعالیت‌های مجموعه به وضعیت موجود در حوزه خطوط انتقال برق استان پرداخت.

عبدالرحمانی گفت: با روحیه جهادی و تلاش بی‌وقفه و تمام عیار خود توانسته‌ایم با روحیه بسیجی میزان قطع برق را با تزریق آب 100متر مکعبی به نیروگاه شهید مفتح و با جلوگیری از ورود آب به شبکه سراسری و وارد کردن مستقیم به شبکه استانی مدیریت کنیم.

در پایان این مراسم احکام شورای پایگاه مقاومت امور انتقال همدان اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات