خبرهای داغ:
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان خبر داد؛
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری دوره خط امام (ره) استانی ویژه دانشجویان بسیجی پسر دانشگاه های استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۱۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

محسن همتیان ، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان؛ یازدهمین دوره خط امام (ره) استانی سمنان ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان سمنان از 20 الی 24 تیرماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وی از اعزام 80 نفز از دانشجویان بسیجی برادر دانشگاه های سمنان به این دوره خبر داد و تصریح کرد: این دوره در قالب های همایش، کارگاه، کلاس ، ارائه کارخواست و غیره با محتوای تربیتی، معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی برگزار می شود.

همتیان با اشاره به این مطلب که هدف از ایجاد بسیج دانشجویی ایجاد نیروهای انقلابی و مومن می باشد ، دوره خط امام استانی را یک فرصت بسیار ارزنده و خوب برای این مهم عنوان نمود.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان خاطرنشان کرد: افزایش حساسیت دانشجویان نسبت به تهدید نرم بسیار موثر است و این درحالی است که در دوره خط امام(ره) استانی سمنان، زمینه مناسبی برای گسترش مباحث معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی در دانشگاه ها و ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان فراهم می شود.

وی دانشگاه را مهم ترین سنگر برای انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: دانشگاه به عنوان کارخانه انسان سازی و تربیت نسل های آینده کشور، نقش موثری در تامین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد به طوری که همین دانشگاه و خروجی آن قرار است آینده کشور را آماده سازی و طراحی کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها