فرمانده سپاه آستانه اشرفیه گفت: دخیل کردن فرهنگ غربی در پایه‌های آموزشی عامل هنجارشکنی و بی‌بندوباری است.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۳۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز به مناسبت هفته حجاب و عفاف  با بیان اینکه یکی از اهداف شوم جامعه غرب برای عملی کر دن سیاست‌های استثمارگرایانه خود در جامعه اسلامی ایران هدف قرار دادن عفاف و حجاب است اظهار کرد : غرب با تمام ابزارهای فرهنگی خود برای از بین بردن عفت و حجاب بانوان ایرانی تلاش می‌کند جامعه عفیف و محجوب، سیاست‌های استثمارگرایانه غرب را پس ‌می‌زند.

وی با تصریح این سخن که مسئولان فرهنگی استان گیلان در برنامه‌ریزی‌های خود توجه بیشتری به برنامه‌های عفاف و حجاب داشته باشند افزود: امروزه  برنامه‌های متعدد درباره اثرات بدحجابی بر جامعه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی استان گیلان لازم است.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه عفاف و حجاب نباید مورد بهره‌برداری‌های سیاسی مسئولان دولتی قرار گیرد گفت: مسئولان فرهنگی کشور بیش از اقدامات مؤثر برای ترویج عفاف و حجاب به شعار دادن می‌پردازند.

حبیبی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدل‌های آموزشی غلط و شکست‌خورده غربی تحت پوشش سند آموزشی جامعه بین‌المللی به دنبال تغییر و تخریب فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند ،دولت باید مانع اجرای اهداف شوم دشمنان شود.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: دخیل کردن فرهنگ غربی تحت عنوان سند بین‌المللی در پایه‌های آموزشی کشور که آیندگان کشور هستند را عامل هنجارشکنی و بی‌بندوباری  ست، آیندگان ایران اسلامی باید بافرهنگ اسلامی و جهادی رشد پیدا کنند.

وی در پایان  افزود : ماهواره‌ها، فضای مجازی و سایبری و صنعت مد و لباس از دیگر ابزارهایی هستند که دشمنان برای لطمه زدن  به فرهنگ اسلامی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات