خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی، حل مشکلات اقتصادی جامعه از اولویت های بسیج دانشجویی است و باید توجه داشت که امروز سنگر دانشگاه ها در جبهه های اقتصادی نقش آفرینی کند که در این مسیر نیازمند هم افزایی و بهره مندی از نیروهای خلاق، انقلابی و بسیجی هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۴۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدجواد نیک روش هدف و اولویت اصلی بسیج دانشجویی را تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی از میان دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها عنوان و اظهار کرد: بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف مهم به کار می بندد تا از نیروهای داخل دانشگاه ها و دانشجویان نسبت  نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی همواره پیشتاز و پیش روی اقدامات انقلابی و تحول گرا بوده است و همین مسیر در آینده نیز حفظ و تقویت خواهد شد.
نیک روش کلید حل مشکلات مختلف کشور را توجه به علم و دانش بیان کرد و افزود: حرکت جامعه به سمت سعادت و توسعه نیازمند امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که زمینه های آن در بسیج دانشجویی فراوان وجود دارد.
  رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به پیام مهم و تاریخی امام خمینی (ره) در دوم آذرماه سال 1367 مبنی بر ضرورت تشکیل بسیج دانشجویی در تمامی دانشگاه های کشور اشاره کرد و ادامه داد: جای امیدواری و خرسندی است که امروز این مجموعه به شاخه پربرکت شجره طیبه بسیج تبدیل شده است.

در پایان این آیین محمدرضا سلطان زاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات شش ساله عبدالله شادی به عنون مسئول سابق بسیج دانشجویی استان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها