خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز با تبیین دلایل دشمنی جبهه استکبار با نظام اسلامی بیان کرد: رییس جمهوری آمریکا با توفیق الهی، آرزوی تسلیم ملت ایران در برابر فشارها و زیاده خواهی ها را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۴۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش بسیج حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی افزود: ملت عزیز و مقاوم ایران، به لطف الهی، متحد ، منسجم و یکدل و یکصدا پشت سر رهبری ایستاده اند تا خواب را بر چشم ترامپ رییس جمهوری آمریکا و حامیان آن حرام کنند.
وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در برابر انواع فشارهای سیاسی ، اقتصادی ، تهاجم فرهنگی و توطئه ها در چهار دهه اخیر و مرعوب کردن دشمنان بیان کرد: ملت ایران همچنان فریاد هیهات مناالذله را سر می دهد چون ما اهل تسلیم ، ترس و دلهره نیستیم و هیچ باکی از توطئه های دشمنان نداریم.
خطیب جمعه موقت اهواز گفت: ملت ایران به حول و قوه الهی همه توطئه ها و اقدام های خصمانه جبهه استکبار به رهبری آمریکا را در هم خواهد کوبید و دشمن را به ذلت و خواری خواهد کشاند.
وی با اشاره به سخنان ربیس جمهوری آمریکا که ما فشارها را بیشتر خواهیم کرد تا ایران را به پای میز مذاکره کشانده و خواسته های خود را به این کشور تحمیل کنیم بیان کرد: رییس جمهوری آمریکا بداند ملت ایران اهل باج دادن نیست و سر تسلیم در برابر هیچ ظالم و ستمگری خم نخواهد کرد.
حجت الاسلام حاجتی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا بیش از 300پایگاه نظامی در خارج از این کشور دارد ولی ایران را به عنوان تهدیدی برای خود تلقی می کند و همواره در صدد افزایش قدرت بازدارندگی خود مقابل ایران اسلامی است افزود: این خداوند است که رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام انداخته است.

* اجرای طرح آبرسانی به آبادان و خرمشهر یک کار جهادی بود
امام جمعه موقت اهواز ، اجرای طرح آبرسانی به آبادان و خرمشهر را در مدتی کوتاه اقدامی جهادی خواند و از امام جمعه خرمشهر که در این کار جهادی مشارکت کرد و مورد تفقد و تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت قدردانی کرد.
وی با اشاره به عظمت طرح آبرسانی به شهرهای جنوبی خوزستان گفت: وقتی انگیزه های الهی و خدایی در یک کار اجرایی متبلور شد نتیجه آن کسب رضای الهی و جلب رضایت مردم خواهد شد.
حجت الاسلام حاجتی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که نقش موثر و تعیین کننده ای در شتاب بخشیدن و به سرانجام رساندن گام دوم طرح آبرسانی به شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان داشت قدردانی کرد.
وی از دست اندرکاران و مسئولان اجرایی خوزستان خواست آب شیرین را به نخیلات و دام های شهرهای جنوبی این استان که بر اثر شورشدن آب متحمل خسارت شده اند برسانند و دولت نیز بخشی از خسارات وارده را به کشاورزان و دامداران منطقه جبران کند.
امام جمعه موقت اهواز در خطبه نخست نماز با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب شیعه به نقش مهم آن حضرت در تبیین معارف و احکام دین و تربیت بیش از چهار هزار شاگرد اشاره کرد و افزود: امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) در مدت امامت خود در تبیین علم و معرفت و احکام الهی نقش ممتازی داشتند.
وی با استناد به برخی احادیث امامان معصوم(ع) تقوا پیشگی و گرد گناه نرفتن را برای دنیا و آخرت مفید و مایه برکت دانست و گفت: تقوا تمدن ساز است ، امام راحل(ره) در سایه تقوا جامعه را به سوی رستگاری و پیشرفت هدایت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها