فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بصیرت و دشمن شناسی لازمه عبور از پیچ تاریخی است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین معرفه مسئول بسیج دانشجویی استان، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تلاش را از شرایط عبور موفق نظام از پیچ تاریخی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۴۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در  مسیر رشد و پیشرفت را قرار گرفته و در حال نزدیک شدن به قله تثبیت در جهان اسلام است که این امر برای نظام سلطه به هیچ عنوان قابل هضم و پذیرش نیست چراکه تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران سبب می شود هویت علمی، دینی و سیاسی جهان اسلام احیا و کشورهای اسلامی از زیرسلطه استکبار جهانی رها شود.
وی، یهودیت صهیونیزم، یهودیت مسیحیت و یهودیت اسلام را مثلث شوم علیه جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهارداشت: این مثلث در صدد است امنیت داخلی ایران را تبدیل به بلوا و آشوب کند تا به زعم خودشان به آرامش برسند.
سردار خرم با اشاره به دسیسه های دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی در آستانه 40 سالگی، اظهارداشت: این مساله طی ماه های اخیر دشمنان را به شدت مرعوب کرده است تا هر چه در توان دارند برای توقف حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی انجام دهند.

فرمانده سپاه عاشورا نقش قشر دانشگاهی و فرهیخته در مقابله با این توطئه  دشمنان را مهم عنوان و تاکید کرد: کشور در اکنون نیازمند پویایی و بالندگی دانشگاهیان است.

در پایان این آیین محمدرضا سلطان زاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات شش ساله عبدالله شادی به عنون مسئول سابق بسیج دانشجویی استان قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار