مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد
مسئول‌ بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۶۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

صفیه محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در شهرستان های مناطق مختلف استان همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در ارومیه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برنامه مورد اشاره در ۲۴ تیر ماه امسال با حضور پرشور آحاد مردم در شهرستان های سراسر استان برگزار می شود، گفت: برخی شهرستان ها نیز آئین فوق را برای ۲۱ و ۲۳ تیر ماه برنامه ریزی کرده اند.
این مسئول از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آورد و گفت: برنامه فوق ویژه بانوان نبوده و آحاد جامعه اعم از خواهران و برادران می توانند حضور پیدا کنند چون عفت و حیا مقوله ای است که مخاطبان آن آحاد مردم است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: آیین فوق ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۹ در خیابان امام دوی ارومیه برگزار می شود.
محمودزاده به تقارن این برنامه با سالروز قیام در مسجد گوهرشاد اشاره کرد و بیان داشت: امسال هشتاد و مین سالگرد قیام مسجد گوهرشاد است و به واسطه برگزاری مراسم های مختلف برای گرامیداشت یاد و راه شهدای آن روز باید اهتمام ورزید.
این مسئول به برگزاری نخستین جشنواره استانی چادرهای آسمانی در سالن اجتماعات امام علی (ع) نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: رویداد فرهنگی فوق ۲۰ تیر ماه ساعت ۹ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات