وزیر بهداشت

تخت‌های بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان در کشور کم است

وزیر بهداشت به تعداد کم تخت‌های بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح بیمارستان مهر به استاندارد خوبی در لرستان برسیمگفت: تلاش می‌کنیم نهضتی که برای جبران عقب‌ماندگی تاریخی در همه بخش‌ها به ویژه بخش بهداشت و درمان وجود دارد با شتاب و سرعت خوبی پیش رود.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۹۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بیمارستان 64 تخت‌خوابی مهر خرم‌آباد که مختص بیماران اعصاب و روان است عصر امروز با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم بیان داشت: افتتاح این بیمارستان به دلیل کمبود تخت در لرستان از اهمیت بالایی برخوردار است. 

وی خاطرنشان کرد: مظلوم ترین بیماران در کشور بیماران روانپزشکی هستند که بسیاری از آنها در جنگ تحمیلی به این درد مبتلا شده‌اند.

هاشمی به تعداد کم تخت‌های بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح بیمارستان مهر به استاندارد خوبی در لرستان برسیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: باید برای داروهای بیماران اعصاب و روان حمایت‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه لرستان از جمله استان‌هایی است که نباید در شرایط جدید آسیب ببیند،خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌ها در این استان نیاز به حمایت ملی دارد و برخی نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

قاضی‌زاده هاشمی از تلاش برای رفع عقب ماندگی و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان لرستان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم نهضتی که برای جبران عقب‌ماندگی تاریخی در همه بخش‌ها به ویژه بخش بهداشت و درمان وجود دارد با شتاب و سرعت خوبی پیش رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار