وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع دارو و تجهیزات پزشکی از مواردی است که رئیس جمهور دستور آن را داده و امیدواریم به نحوی از سوی بانک مرکزی و بانک‌های عامل حمایت شویم، به‌گونه‌ای که در این بخش با کمترین مشکل مواجه شویم.
کد خبر: ۹۰۳۴۲۹۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: با توجه به کمبود تخت‌های تخصصی اعصاب و روان در لرستان، افتتاح بیمارستان 64 تخت خوابی مهر خرم‌آباد کمک شایانی به افزایش تعداد این تخت‌ها کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور خیرین حوزه سلامت در لرستان را فعال دانست و بیان کرد: وزارت بهداشت نیز در هر پروژه‌ای که خیرین وارد شوند، 50 درصد از نظر مالی آن را حمایت می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص طرح تحول سلامت و برکات آن تاکید کرد: این طرح که بیش از پنج سال است شروع شده و برکات آن برای مردم به ویژه نقاط محروم و مرزی قابل لمس بوده، با قوت و قدرت همچنان ادامه می‌یابد و دولت و مجلس نیز از آن حمایت خواهند کرد.

قاضی زاده هاشمی تحریم‌ها را بی‌تاثیر در آسیب رساندن به گروهی از اقشار همچون شیرخواران و سالمندان ندانست و افزود: با وجود ادعاهای غرب مبنی بر عدم تحریم دارویی و تجهیزات پزشکی، اما زمانی که نتوانیم پول را جابه‌جا کنیم و یا نفتی را به فروش برسانیم در این بخش قطعا آسیب خواهیم خورد.

وی بیان داشت: موضوع دارو و تجهیزات پزشکی از مواردی است که رئیس جمهور دستور آن را داده و امیدواریم به نحوی از سوی بانک مرکزی و بانک‌های عامل حمایت شویم، به‌گونه‌ای که در این بخش با کمترین مشکل مواجه شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات