با هدف گسترش فرهنگ درست رانندگی؛

گشایش نمایشگاه تخصصی گرافیکی ایمنی و ترافیک در هشترود

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، هدف از برپایی آن را پیشگیری از حوادث جاده ای و گسترش فرهنگ درست رانندگی خواند.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۲۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

بابک فرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ساخت سازهای غیر مجاز و بدون پارکینیگ، و شرایط جغرافیایی و بافت شهر را از مهم ترین عوامل ایجاد ترافیک در شهر دانست.
وی از ادامه روند ساخت پل روستای بسیط شهرستان هشترود خبر داد و افزود: ساخت پل روستای بسیط توسط پیمانکار طرف قرارداد با نظارت مستقیم مهندس ناظر پروژه از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.
فرمانی اضافه کرد: پل روستای بسیط سال گذشته در اثر سیل شدید تخریب شده بود که تردد برای این اهالی را با مشکل مواجه کرده بود که در راستای رفع این مشکل از اردیبهشت ماه سال جاری عملیات ساخت پل روستای مذکور آغاز گردید.
وی با بیان اینکه ساخت پل روستای بسیط با 3 دهانه 8 متری می باشد ، اظهار داشت : تا این فصل کاری با تمام توان تلاش خواهیم کرد ساخت پل روستای بسیط را به اتمام برسانیم.
در این آئین برای راکبین موتور فاقد کلاه یک کلاه ایمنی رایگان اهدا شد.
فرمانی با بیان اینکه لازمه موتورسواری استفاده از کلاه ایمنی است تا آسیب های حوادث کاهش یابد افزود : با وجود اهدای کلاه ایمنی برای تامین سلامت موتورسواران باید در جهت فرهنگ سازی و نهادینه شدن این باور بویژه در بین قشر جوان تلاش شود.
وی گفت: استفاده ازکلاه ایمنی نقش موثری در کاهش آسیب های جانی دارد.
این نمایشگاه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار