مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله با حربه اقتصادی دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا صمددوخت در نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه مقاومت المهدی (عج)، تنها راه مقابله با دشمن را ایستادگی و مقاومت در برابر آن دانست و از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگویی تمام عیار برای مقابله با حربه اقتصادی دشمن یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۲۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام محمدتقی، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها گزینه برای پایان یافتن مشکلات اقتصادی در کشور است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره هوشیاری و مقابله با نفوذ فکری و فرهنگی استکبار در جامعه اسلامی گفت: مهم ترین نوع نفوذ، در حوزه فکری و فرهنگی دنبال می شود چراکه اگر استکبار در بعد فرهنگی بتوانند به هدف خود دست یابد بی شک در حوزه های سیاسی و اقتصادی موفق می شود، اگر فرهنگ جامعه به تفکر دیگری متمایل شود می تواند تاثیرپذیری خود را در سایر عرصه ها به منصه ظهور رساند.

حجت الاسلام صمددوخت، راهکار مقابله با فتنه و نفوذ را اقدامات فرهنگی دانست و اظهارداشت: حقیقتا ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه می تواند راه نفوذ و فتنه را سد کند که در این مسیر تکیه بر توان خود و قدرت ایمان بسیار تاثیرگذار است.

عضو شورای فرهنگی شهرستان خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است اینکه تفکر بسیجی همیشه عامل اصلی موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف جامعه شده و به مانند دوران دفاع مقدس و فتنه 88 حضور بسیج می تواند سازنده باشد و مطمئن باشیم که با توجه به فرهنگ ولایی و ایثارگری بسیج، دشمن نمی تواند کاری از پیش برد.

حجت الاسلام صمددوخت یادآور شد: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی بود که توانسیم در مقابل دشمنان جهانی اسلام ایستادگی کنیم و تا زمانی که این روحیه را در خود حفظ کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان گفت: انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف جهانی، ابهت، قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و همه این پیروزی‌ها به برکت خون شهدا و در اطاعت از امام و رهبری و گوش به فرمان بودن ولایت مطلقه فقیه حاصل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها