در فنوج، سیستان و بلوچستان در حال انجام است:
دانش آموزان دختر و پسر فنوج ، براي غني سازي اوقات فراغت خود، در طرح هاي هجرت سه شرکت کردند تا سهمي در طرح هاي عمراني و خدماتي اين طرح داشته باشند، و حرفه اي نيز بياموزند.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۳۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰

حق نظری، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج گفت: با تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراغت، دانش آموزان فنوجی اوقات خود را غنیمت دانسته و برای سال تحصیلی جدید به فکر محیطی با نشاط و شاداب‌تر هستند.

وی با اشاره به این مطلب که تابستان بهترین فرصت برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و عمرانی است افزود: با آغاز اردو‌های جهادی بسیج دانش آموزی،  دانش آموزان بسیجی با ترسیم الگویی برای سازندگی علاوه بر شاداب سازی و بهسازی مدارس خود مهارت‌های جدیدی را نیز یاد خواهند گرفت.

حق نظری ادامه داد: در اردو‌های جهادی بسیج دانش آموزی، در قالب طرح هجرت ۳ بیش از ۱۴۰ دانش آموز بسیجی خواهر و برادر در شهرستان فنوج مشغول به فعالیت شدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج بیان کرد: اردوهای جهادی دانش آموزان امسال متفاوت تر از سال قبل با شعار مهارت آموزی و توسعه آموزش های مهارتی، جهادگران بسیجی مهارت آموزی خود را در طرح هجرت 3 آغاز کرده اند.

این مسئول تصریح کرد:  1000 دانش آموز در 6 پایگاه مقاومت بسیج جهت گذراندن اوقات فراغت خود ثبت نام کرده اند، که در این راه سازندگی، فرهنگیان بسیجی نیز پا به پای دانش آموزان حضور و فعالیت دارند.

حق نظری در پایان خاطر نشان کرد: طرح هجرت 3 در دو بخش مرکزی و کوتیج تا پایان فصل تابستان ادامه دارد، این سربازان سازندگی تا پایان اردوی جهادی بسیج دانش آموزی تعداد 60 کلاس درس را مرمت و شاداب سازی می کنند.
ارسال نظرات