امام جمعه یزد:

مجموعه فرهنگی آذر یزدی به جایگاه رشد ادبیات کشور تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در یزد گفت: مجموعه فرهنگی آذر یزدی باید جایگاهی باشد برای رشد علمی و رشد ادبیات کشور و باید در این مجموعه به خصوص در تربیت نوجوانان و جوانان کار شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۳۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده، ولی فقیه در استان یزد در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه فرهنگی آذر یزدی گفت: محله خرمشاه، محله‌ای خوب، مومن، با فضیلت بوده و همچنین جوانان و نوجوانان خوبی دارد، به همین دلیل شایسته است که فضایی هم برای این جوانان و هم برای مردم به صورت فضا‌های فرهنگی ایجاد شود تا در آن رشد فرهنگی خود را بالا ببرند.

آیت الله محمدرضا ناصری ادامه داد: ساخت مجموعه فرهنگی مهدی آذر یزدی کار بسیار ارزشمندی است. باید در اینجا یک فضای فرهنگی مناسبی ایجاد شود که همه، هم مردم، هم جوانان، هم ادیبان، هم اهل معنا و ادبیات بتوانند از این فضا استفاده بکنند.

وی تاکید کرد: باید جلسات قرآنی، علمی و پژوهشی برای جوانان در این محل وجود داشته باشد تا بتوانند از این فضای معنوی استفاده کنند.

آیت الله ناصری ادامه داد: مجموعه فرهنگی آذر یزدی باید جایگاهی باشد برای رشد علمی و رشد ادبیات کشور و باید در این مجموعه به خصوص در تربیت نوجوانان و جوانان کار شود، چرا که یکی از امتیازات آذر یزدی این است که در ارتباط با تربیت نوجوانان و جوانان حرکت‌های خوب، قصه‌های خوب و تربیت خوب فعالیت کرد. ما نیز اگر بخواهیم برای وی کاری بکنیم باید بتوانیم به هم و غم وی که تربیت کودکان به حرکتها، گفتار‌ها و پند‌هایی جهت تربیت اسلامی، تربیت دینی و رشد معنوی بپردازیم، این یکی از یکی از اصول مهم است.

وی عنوان کرد: امیدوارم این یادمان برای مرحوم آذریزدی به یادگار بماند و انشاالله راهش ادامه پیدا کند. باید از این فرصت‌ها استفاده کرد تا بتوانیم کتاب‌ها را جایگزین فضا‌های مجازی کنیم تا نوجوانان را از انحرافات فضای مجازی دور کرده و جایگاهی برای رشد، تعالی، تربیت و ادبیات خود ایجاد کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار