برنامه معنوی پیشنهادی معاون گروهان گردان علی ابن ابی طلب (ع) سید عباس سجادی به همرزمان و کادر گروهان دوم.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۶۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛زمستان سال 1359جبهه‌های غرب کشور اولین شاهد تحقق این هدف شهید بود و پس از آن خدمت وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور رسمی شروع شد و معاونت گروهان گردان علی بن ابیطالب(ع) را بر عهده داشت.

سید عباس در عملیات بیت‌المقدس مورد اصابت گلوله بعثی‌ها از ناحیه لگن و پای راست واقع شد که با کمی بهبودی بدون طی کردن دوره نقاهت به جبهه بازگشت. شدت علاقه وی به حضور در میدان‌های نبرد طوری بود که شهید دو سال آخر عمر را در جبهه‌ها به سر برد و وجود ناراحتی شدید پای راست و ضعف بینایی که داشت هیچکدام نتوانست سستی در اراده خدا جوی اوبه وجود آورد.

در اردیبهشت سال1363 در شرق دجله (عملیات بدر) همراه عده‌ای از همرزمانش به دیدار معبودش به لقاء الله پیوست و به آرزوی همیشگی که در نماز شب و هر نماز و مرثیه‌ای ورد زبانش بود رسید و در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد.

در خصوص زمان شهادت وی نقل شده است: عباس سجادی معاون گروهان دوم از گردان علی‌بن‌ابیطالب(ع) بود. این گردان و گردان‌های دیگر لشگر پاتک‌های زرهی دشمنی را در شرق دجله دفع می‌کردند، روز سوم پاتک‌ها بود که یک مرتبه جلوی سید انفجاری رخ داد و سید روی دست راستش به زمین خورد و گلوله آرپی چی که در دستانش بود روی زمین ریخت از ناحیه قلبش خون می‌آمد. لحظاتی نگذشت که روح خداجوی این پاسدار ارزشمند اسلام وقرآن به ملکوت اعلی پیوست.

ارسال نظرات