معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مهم‌ترین هدف ما از اجرای طرح جوانه های صالحین، ملموس کردن فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدای والامقام است که بی شک دانش‌آموزان با قرار گرفتن در آن شرایط می‌توانند درک بهتری از واقعیت داشته باشند
کد خبر: ۹۰۳۴۳۸۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

هدف از اجرای جوانه‌های صالحین ملموس کردن ایثارگری‌های شهدای والامقام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در بازدید از سالن‌های ورزشی اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون اجرای طرح جوانه‌های صالحین به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این مجموعه در دستور کار قرار داده شده که مقابله با تهاجمات فرهنگی باید در راس همه امور باشد.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون 75 سالن ورزشی در استان اردبیل به منظور اجرای این طرح در اختیار این طرح قرار گرفته است افزود: پر کردن اوقات فراغت در بین نوجوانان و جوانان با ترویج برنامه‌های فرهنگی و معنوی می‌تواند در تربیت نسل امروزی نقش چشم‌گیری داشته باشد که به همین منظور از این فرصت به نحو احسن باید استفاده شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: از دیگر محورهای اصلی اجرای این طرح می‌توان به یادآوری ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و جذب نسل جوان به شجره طیبه بسیج اشاره کرد که انتظار می‌رود متولیان اجرایی این محورها را مورد توجه قرار دهند.

عبدی با اشاره به اجرای طرح راهیان نور نیز اظهار کرد: با همکاری آموزش وپرورش سال گذشته 11 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم به مناطق عملیاتی شمال‌غرب و جنوب کشور اعزام شدند که اجرای این طرح امسال نیز به صورت باشکوه و ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما از اجرای این طرح، ملموس کردن فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدای والامقام است که بی شک دانش‌آموزان با قرار گرفتن در آن شرایط می‌توانند درک بهتری از واقعیت داشته باشند و برای دفاع از ارزش‌ها ‌و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بکوشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 نیز گفت: اجرای این طرح نیز در 166 مدرسه محروم استان در دستور کار قرار گرفته که نیروهای اعزامی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم به این مناطق اعزام شده و ارائه خدمات می‌کنند.

ارسال نظرات