معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طرح جوانه‌های صالحین در ۱۲۰ پایگاه منتخب مقاومت بسیج اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۹۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

طرح جوانه‌های صالحین در ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار اصغر عباس‌زاده  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اردبیل اظهار داشت: سپاه حضرت عباس استان اردبیل در راستای محورهای تدوین شده برای فعالیت ساماندهی امور جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات و برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده که از مهم‌ترین آنان می‌توان به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 120 پایگاه منتخب مقاومت بسیج در موضوعات فرهنگی، ادبی، ورزشی و اجتماعی اشاره کرد.

وی با اشاره به این که 600 میلیون تومان برای اجرای این طرح در استان اردبیل اعتبار تخصیص یافته است افزود: در حال حاضر 50 درصد این مبالغ برای اجرای این طرح تخصیص یافته و یک سایت مجزا نیز به نام صالحین و نیز انواع تبلیغات از جمله بنرها و بیلبوردها برای اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با همکاری آموزش و پرورش در قالب اجرای طرح هجرت و گروه‌های جهادی 160 مدرسه در سطح استان رنگ‌آمیزی می‌شوند که 202 گروه جهادی در سطح استان برای اعزام به مناطق محروم آماده‌سازی شده است و 5 پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز در مناطق گردشگری استان فعال شده و در این پایگاه‌های تابستانی اقداماتی در راستای طرح اوقاغت فراغت جوانان برنامه‌ریزی شده است.

عباس‌زاده افزود:در 17 رشته ورزشی سپاه استان کلاس‌های تابستانی برگزار می‌کند که سالن‌های ورزشی سپاه برای برگزاری این برنامه‌ها به طور رایگان در راستای اجرای طرح جوانه‌های صالحین اختصاص یافته است.

ارسال نظرات