خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام رضا(ع) برنامه ها و فعالیت های معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام رضا(ع) را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۹۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

تشریح فعالیت های معاونت تعلیم وتربیت ناحیه امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «مهدی جوشقانیان» با اشاره به برگزاری چهارمین مجمع سرمربیان و استادیار ناحیه اظهارکرد: این جلسات هر دو هفته یکبار پیرامون تبیین مباحث بصیرتی روز برگزارمی گردد که در چهارمین مجمع با حضورحجت الاسلام ولیزاده تشکیل شد.

معاون تعلیم وتربیت ناحیه امام رضا(ع) افزود: در راستای توانمند سازی و آموزش مربی گری ویژه خواهران با همکاری حوزه فاطمیه 100 نفر از سرگروه ها و مربیان حضور در 4 ساعت آموزشی شامل روشهای کار با کودک ،روش کار با کاغذ ، جذاب سازی کلاس های دینی ،آموزش پرده خوانی و کار با عروسک و ... آموزش دیدند.

وی در خصوص تبیین گفتمان ولایت و رهبری بیان کرد: در تمامی جلسات سرمربیان و مربیان حوزه های مقاومت ناحیه و شروع جلسات مربیان با تبیین بیانات مقام عظمای ولایت توسط سرمربی محترم صورت می گیرد، این برنامه مستمر و همیشگی این جلسات می باشد.

جوشقانیان با بیان اینکه در راستای ارائه مطلوب خدمات به بسیجیان اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای اردوهای تابستانی و 2000 نفر اردوی روزانه در اردوگاه ملاصدرا کهک هماهنگی ها لازم با مسئولین صورت گرفته است.

معاون تعلیم وتربیت ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به تعیین برترین حلقات صالحین متربیان و سرگروه ها و مربیان ناحیه بیان کرد: این معاونت در حال شناسایی و رصد برترین حلقات خواهران وبردران می باشد که در نهایت از 3 حلقه خواهر در سطح متربی ، سرگروه و مربی تقدیر خواهد شد.

وی به برگزاری جلسه مودت خانوادگی مسئولین تعلیم وتربیت برادر حوزه های ناحیه امام رضا (ع) اشاره و افزود: معاونت تعلیم و تربیت به جهت ایجاد ارتباط وانس بیشتر خانواده ها جلسه ای در ماه مبارک رمضان ویژه خانواده های مسئولین تعلیم وتربیت حوزه های مقاومت توسط تعلیم وتربیت ناحیه برگزار گردیده و درآخر با صرف پذیرایی از آنها تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها