خبرهای داغ:
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد

برگزاری چهاردهمین دوره آزمون اختصاصی ویژه طلاب دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری چهاردهمین دوره آزمون اختصاصی ویژه طلاب دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۸۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸
برگزاری چهاردهمین دوره آزمون اختصاصی ویژه طلاب دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هادی حجت با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره آزمون اختصاصی ویژه طلاب دانشگاه قرآن و حدیث با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: این آزمون روز جمعه ۲۲ تیر ماه از ساعت ۹ همزمان در شهر‌های قم، تهران، اصفهان و مشهد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۶۶۱ نفر از طلاب (زن و مرد) برای شرکت در این دوره آزمون ثبت‌نام کردند که شامل ۵۸۰ نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در قالب ۱۴۷ نفر زن و ۴۳۳ نفر مرد و مقطع دکترا در قالب ۳۳ نفر زن و ۴۸ نفر مرد هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف حضوری و مجازی ۱۴۹ نفر است گفت: داوطلبان در هشت رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از جمله آن‌ها رشته‌های کلام امامیه، علوم حدیث (گرایش کلام و عقاید، نهج البلاغه و تفسیر اثری)، رشته علوم قرآن و حدیث، علوم قرآنی گرایش مستشرقان، روانشناسی اسلامی گرایش مثبت‌گرا و فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع دکترا پذیرش دانشجو در چهار رشته علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف نهج البلاغه، کلام امامیه و مدرسی معارف اسلامی گرایش قرآن و متون صورت می‌گیرد.

حجت با بیان اینکه داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند به پایگاه دانشگاه قرآن و حدیث مراجعه کنند گفت: شرکت کنندگان لازم است یک ساعت پیش از شروع آزمون با در دست داشتن کارت ورود به جلسه در حوزه امتحانی حاضر شوند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث یادآور شد: نتایج آزمون رشته‌های دکترا و کارشناسی ارشد یا تمام رشته‌ها که دارای مصاحبه هستند دهه اول شهریور ماه و سایر رشته‌ها در نیمه دوم شهریور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir اعلام می‌شود.
ارسال نظرات