خبرهای داغ:
سردار نقدی:

برای پیروزی نهایی باید استقامت داشته باشیم

یادواره 500 شهید شهرستان بوئین زهرا در راستای کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۸۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، یادواره 500 شهید شهرستان بوئین زهرا با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
در این یادواره سردار نقدی با بیان اینکه هرچه شکوه و عظمت و امنیت در کشور ما وجود دارد همه را مدیون شهدا هستیم و نباید از یاد ببریم که کجا بودیم و اکنون کجا هستیم گفت: شهدای ما ظلم و ستم را از دوش ملت برداشتند و با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ملت ایران عزت دادند.
وی ادامه داد: تمام انقلاب هایی که ما در قرن های اخیرسراغ داریم هیچ کدام براساس آرمان های خود به 40 سالگی نرسیدند اما انقلاب اسلامی ما امروز با همان آرمان های اولیه انقلاب در آستانه 40 سالگی است و این عظمت را شهدا برای ما آفریده اند.
نقدی با اشاره به اینکه شهدا درس مقاومت و ایستادگی در برابر ابر قدرت ها را به ما دادند افزود: پیروزی های محور مقاومت امروز جهانی شده است و ما برای پیروزی نهایی باید استقامت داشته باشیم همانطور که شهدا استقامت کردند و پیروز شدند.
مسئول فرهنگی اجتماعی کل سپاه، انقلاب اسلامی را الهام بخش ملت های مسلمان و مستضعف جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: آمریکابه جهت همین الهام بخشی است که از دست ملت ایران عصبانی است و هر روز یک جنگ نیابتی بر علیه انقلاب اسلامی راه می اندازد.
سردار نقدی در پایان ابراز داشت: ما امروز روی نوار اقتدار در حال حرکتیم و تسلیم در قامت انقلاب اسلامی معنا پیدا نمی کند و آمریکا می داند که اگر دست از پا خطا کند خودش هم نمی داند جوابش را در کجای دنیا خواهد گرفت.
2001/پ20/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها