از ۱۶ تیر تا ۳۱ مرداد ماه؛

طرح نشاط معنوی در ۵۶ امام زاده و بقعه متبرکه اجرا می شود

معاون فرهنگی اداراه کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در ۵۶ امام زاده و بقعه متبرکه از تاریخ ۱۶ تیر تا ۳۱ مرداداجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۹۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب، افزود: در این طرح ۱۰ نفر از مبلغان و روحانیون اعزامی از قم و بیش از ۲۰ روحانی بومی در بقاع متبرکه به منظور تبلیغ حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که طرح نشاط معنوی در دو سبک ثبت نامی و اردویی اجرایی خواهد شد عنوان کرد: : در سبک ثبت نامی، توسط متولیان و مسئولان فرهنگی امام زادگان، از جوانان و دانش آموزان ثبت نام شده و مورد پذیرش قرار می گیرند.

فاضلی نسب ادامه داد: مبلغین در سبک اردویی به بقاعی که در منطقه گردشگری واقع شده اند و برای اردو های دانش آموزی مناسب هستند، اعزام می شوند.

وی با اشاره به هدف از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خاطر نشان کرد: هدف از این طرح، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده بهینه و هدفمند از این اوقات فراغت در راستای تبلیغ ارزش های الهی، مبتنی بر فرهنگ و معارف اسلامی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب محمدی می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار