فرمانده سپاه تهران بزرگ:

حضور پیشکسوتان، پلی برای ریشه کنی فقر و دستیابی به سازندگی است

«سردار محمد یزدی» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با اشاره به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ریشه کنی فقر و پیشرفت سازندگی در کشور نیازمند مساعدت همگان به ویژه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۰۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

 

 

 

 

 

 

 

«سردار محمد یزدی» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که صبح پنجشنبه 14 تیرماه 1397 در لانه جاسوسی برگزار شد، با اشاره به رسالت سپاه پاسداران مبنی بر حمایت و پشتیبانی از مردم اظهار داشت: ما در سپاه تهران بزرگ تلاش کردیم در امتداد راه امام راحل و رهبری معظم انقلاب، خدمتی را انجام دهیم که انقلاب و نظام پشتیبان مردم باشند و در مقابل رضایت ملت را نیز بیش از گذشته شاهد باشیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه تهران بزرگ مبنی بر فقر زدایی و سازندگی گفت: ما به کمک شما پیشکسوتان نیاز داریم، اکثر شما در مساجد میان دار هستید و قطعا بسیجیان در مساجد دنباله روی شما هستند؛ ما به عنوان نماینده پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در سپاه به کمک و همکاری شما نیاز داریم تا با حضور شما و بسیجیان در راه فقرزدایی و سازندگی کشور با قدرت بیشتری حرکت کنیم.

سردار یزدی تصریح کرد: ما امروز بیش از ۲ میلیون بسیجی در پایگاه ها و حوزه ها داریم؛ و شما پیشکسوتان عزیز باید به عنوان پل ارتباطی بین جوانان و بسیجیان و فرهنگ ناب دفاع مقدس باشید زیرا آنان دوران جنگ را درک نکرده اند لذا نیازمند الگو سازی هستند و قطعا حضور شما عزیزان در عرصه های مختلف، باعث شکوفایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

وی با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین سال گذشته که از میدان امام حسین(ع) تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۷۰ درصد از جمعیت شرکت کننده از خیل بانوان و ۹۹ درصد از این آمار بانوان محجبه ی تهرانی بودند که این مساله خود باعث مباهات است. 

یزدی در آخر گفت: حزب الهی ها باید حضور خودشان را در میدان پر رنگ تر کنند تا با تمام قوا بتوانیم زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) باشیم.

ارسال نظرات